/
۱۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۴
مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس در جمع جوانان، فعالین اجتماعی و نخبگان شهرستان عسلویه:

طرح اختصاص حق آلایندگی به معلمان در عسلویه باید پیگیری شود

مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس در جمع جوانان ضمن تاکید بر نقش معلمان در رشد هر منطقه گفت طرح اختصاص حق آلایندگی به معلمان در عسلویه باید پیگیری شود.
کد خبر : ۱۸۱۱۲

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس موسوی مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس ظهر امروز(19 خرداد) با جوانان، فعالین اجتماعی و نخبگان شهرستان عسلویه دیدار کرد.

موسوی مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس در این دیدار وجود نهادهای اجتماعی و فرهنگی در شهرستان عسلویه را افتخار صنعت نفت در منطقه برشمرد و افزود: به شخصه خوشحال هستم که در کنار صنعت، شما به عنوان نماد قدرت جامعه محلی به ما قدرت می‌دهید.

تاثیرگذاری نهاد‌های اجتماعی شهرستان عسلویه توسعه اجتماعی را به همراه دارد

موسوی در این دیدار لازمه توسعه همه جانبه را گسترش فعالیت سازمان‌های مردم نهاد دانست و افزود: زمانی توسعه درون زا را شاهد هستیم که مشارکت شما نخبگان اجتماعی همراه چرخ توسعه باشد.

طرح نخبه پروری با رویکرد جدید دنبال می شود

مدیر عامل سازمان منطقه ویژه همچنین با اشاره به اجرای طرح نخبه‌پروری در سالیان گذشته توسط سازمان منطقه ویژه جهت افزایش بنیه علمی جامعه محلی افزود، در تماس با ذینفعان این طرح اصلاح خواهد شد و رویکرد به سوی استاد پروری خواهد بود تا نتایج پایدار تری را به همراه داشته باشد.

موسوی همچنین ادامه داد، برای افزایش انگیزه معلمان در منطقه طرح اختصاص حق آلایندگی به ایشان مورد توجه جدی سازمان منطقه ویژه قرار دارد که لازم است آموزش و پرورش در این زمینه بیشتر پیگیر باشد.

مقابله با آسیب های اجتماعی را با رویکرد خارج از فنس دنبال می‌کنیم

مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس در ادامه در مورد خواسته یکی از فعالین اجتماعی شهر نخل تقی در مورد کنترل آسیب‌های اجتماعی در پارس جنوبی افزود، رویکرد ما در مقابله با این آسیب‌ها خارج از فنس است و اعتقاد داریم که این آسیب‌ها به صورت مویرگی تمام بخش‌های جامعه را متاثر می‌کنند.

موسوی گفت، سازمان‌های مردم نهاد و اجتماعی باید متولی اصلی رفع آسیب‌های اجتماعی در منطقه باشند زیرا هیچ کس بهتر این نهاد‌ها نوع مشکل در بطن جامعه را درک نمی‌کنند و ما به عنوان سازمان منطقه ویژه از آنها حمایت می‌کنیم.

دغدغه های فعالین اجتماعی محلی بیشتر از هر تحقیق اجتماعی کارگشا است

موسوی دغدغه‌ها و راه‌حل های فعالین اجتماعی شهرستان عسلویه را مبنای برنامه اجرایی سازمان مطبوعش جهت پاسخگویی به این مشکلات بر شمرد و ادامه داد، از آنجا که این نقدها از بطن جامعه می‌آیند برای شخص من بسیار ارزشمند تر از تحقیقات دانشگاهی خارج از جامعه محلی هستند

مدیر عامل سازمان منطقه ویژه در دادمه افزود، بسیاری از مشکلات منطقه ناشی از سرعت اجرای پروژه‌ها بوده است که ما اکنون می‌توانیم تنها با حمایت شما به آن دست یابیم.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر