/
۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۱

پاسخ سخنگوی دولت به نامه سرگشاده نیروهای خدماتی و شرکتی دستگاههای اجرایی

علی ربیعی سخنگوی دولت به نامه سرگشاده نیروهای خدماتی و شرکتی شاغل در دستگاههای اجرایی که در پایگاه خبری نبض نفت منتشر شد پاسخ داد.
کد خبر : ۱۸۱۸۸
پاسخ سخنگوی دولت به نامه سرگشاده نیروهای خدماتی و شرکتی دستگاههای اجراییپاسخ سخنگوی دولت به نامه سرگشاده نیروهای خدماتی و شرکتی دستگاههای اجرایی

به گزارش نبض نفت بعد از اینکه نامه سرگشاده نیروهای شاغل در دستگاههای اجرایی که به صورت خدماتی و شرکتی با نهادهای دولتی همکاری دارند در پایگاه خبری نبض نفت منتشر شد بسیاری از نیروهای خدماتی و شرکتی با ارسال این نامه سرگشاده به علی ربیعی که به تازگی سخنگویی دولت را بر عهده گرفته خواستار پیگیری مشکلات خود شدند. این مقام مسئول امروز عصر(21 خرداد) به ایمیل‌های ارسالی نیروهای شرکتی و خدماتی پاسخ داد. برای اطلاع مخاطبان گرامی تصویر مربوط به ایمیل رد و بدل شده بین یکی از نیروهای خدماتی و شرکتی و ربیعی منتشر می‌شود.
نیروهای شاعل در دستگاههای اجرایی که به صورت خدماتی و شرکتی همکاری دارند خواستار حذف پیمانکاران تامین نیروی انسانی و عقد قرارداد مستقیم نهادهای دولتی با خود هستند تا بتوانند به حق و حقوق واقعی خود برسند چرا که در حال حاضر بسیاری از پیمانکاران حق و حقوق واقعی این افراد را پرداخت نمی‌کنند.
این نیروها از سخنگوی دولت که به مهربان بودن و خوش قلبی شهرت دارد انتظار دارند مشکل آنها را پیگیری کرده و به نتیجه مطلوب برساند.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر