/
۲۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۶

اتمام مراحل ترمیم و آماده‌سازی میزهای بیلیارد مجموعه ورزشی شهرک نفت اهواز

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی مناطق نفت‌خیز جنوب از اتمام مراحل ترمیم و آماده‌سازی میزهای بیلیارد مجموعه ورزشی شهرک نفت اهواز خبر داد.
کد خبر : ۱۸۲۳۴
به گزارش نبض نفت، هدایت یزدی در بازدید از اتمام پروژه ترمیم میزهای بیلیارد و حضور در مراسم بازگشایی این سالن افزود: بهسازی و ترمیم میزهای بیلیارد مجموعه ورزشی شهرک نفت اهواز پس از پیگیری‌ها و نظارت مستمر، به مرحله نهایی رسیده و عملیات بهسازی به اتمام رسید.

وی با اشاره به اینکه این پروژه با هدف رضایت‌مندی کارکنان و بازیکنان انجام گردید، ادامه داد: برنامه آماده‌سازی سالن و ترمیم میزهای بیلیارد به منظور ایجاد شور و نشاط بیشتر و برگزاری هر چه باشكوه‌تر برنامه‌های این رشته مفرح ورزشی، برنامه ریزی و اجرا گردید.

وی بیان كرد: این رشته ورزشی از سال‌های دور به عنوان یك ظرفیت در بین کارکنان نفت از اهمیت بالایی برخوردار بوده و می‌باید تمامی امكانات و تمهیدات به روز این رشته محیا می‌شد.

رشته بیلیارد سابقه‌ایی طولانی در مناطق نفت‌خیز جنوب دارد و قهرمانان صاحب نامی از این باشگاه تا به حال معرفی شده اند. مراسم بازگشایی با حضور تعدای از پیشکسوتان این رشته انجام گردید. خرداد 98 مدیرعامل باشگاه مناطق نفت‌خیز جنوب گفت: تمام تلاش ما محیا کردن شرایطی برای رشد و شکوفایی نیروهای مستعد و توسعه ورزش خصوصا رشته پرطرفدار فوتبال در استان است و در این راه تمامی تلاش خود را انجام خواهیم.

هدایت یزدی در ابتدا با ابراز رضایت از عملکرد تیم فوتبال امید نفت اهواز در مسابقات فصل گذشته لیگ برتر باشگاه‌های کشور، اظهار کرد: محمد خمیسی با تیم فوتبال امید نفت اهواز نتایج بسیار خوبی کسب کرد و تیم با بدشانسی درسکوی سوم رقابت‌ها قرار گرفت. در مجموع با توجه به عملکرد مورد رضایت این مربی در فصل آینده نیز او هدایت تیم فوتبال امید نفت اهواز را برعهده خواهد داشت.

وی گفت: تیم فوتبال امید نفت اهواز به ترتیب با چهار و یک امتیاز کمتر نسبت به تیم‌های فولاد خورستان و نساجی مازندران در مکان سوم جدول رده‌بندی قرار گرفت که با کمی دقت می‌توانستیم در جایگاه بهتری قرار بگیریم.

مدیرعامل باشگاه مناطق نفت‌خیز جنوب با اشاره به کاهش بودجه باشگاه براساس شرایط ویژه کشور در دو سال گذشته، عنوان کرد: ما نسبت به تیم‌هایی همانند فولاد خوزستان، سپاهان اصفهان و ذوب آهن با بودجه کمتری تیم را روانه مسابقات کردیم و لازم است در همین‌ جا نیز از تمامی اعضای تیم امید تقدیر و تشکر کنیم.

وی با اشاره به این‌که تمامی ترکیب تیم‌های باشگاه نفت اهواز از بازیکنان بومی هستند، گفت: تمام تلاش ما محیا کردن شرایطی برای رشد و شکوفایی نیروهای مستعد و توسعه ورزش خصوصا رشته پرطرفدار فوتبال در استان است و در این راه تمامی تلاش خود را انجام خواهیم داد.

یزدی گفت: وضعیت کادر فنی تیم‌های فوتبال نوجوانان و جوانان نفت اهواز نیز برای حضور در لیگ برتر باشگاه‌های کشور به زودی مشخص خواهد شد. همچنین در فصل گذشته تعدادی از بازیکنان تیم‌های فوتبال نفت اهواز به اردوهای تیم‌ ملی در رده‌های پایه و تیم‌ ملی دانشجویان راه یافتند.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر