/
۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۳

تقدير مدير كنترل شركت ملی صنايع پتروشيمی از شركت پتروشيمی بندرامام

مدير كنترل توليد شركت ملي صنايع پتروشيمی از مجموعه شركت پتروشيمی بندرامام به منظور دستيابي به توليد بالاتر از ظرفيت واحد MTBE تقدير کرد.
کد خبر : ۱۸۳۱۳

به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی شركت پتروشيمی بندرامام، طی خرداد ماه سال جاری قدرت‌اله فرج‌پور مدير كنترل توليد شركت ملی صنايع پتروشيمی، با ارسال تقديرنامه‌ای از تلاش‌ها و زحمات مديرعامل، كارشناسان، متخصصان و نيز ديگر مديران ارشد شركت پتروشيمی بندرامام، به منظور دستيابی به توليد بيش از ظرفيت اسمی MTBE  ، ركورد سالانه توليد در سال 1397 و ثبات توليد در ظرفيت اسمی طی سال جاری تشكر كرد.

 فرج‌پور از انجام تعميرات اساسی با برنامه‌ريزی دقيق، مديريت جهادی، تعهد مديريت و كاركنان به شركت و انجام تغييرات فرآيندی موفقيت‌آميز به عنوان اصلی ترين اركان دستيابی به اين موفقيت ياد کرد.

گفتنی است شركت پتروشيمی بندرامام در تيرماه سال گذشته به مدت 22 روز تعميرات اساسی و پروژه افزايش ظرفيت واحد   MTBE  را   با همت و تلاش بی وقفه مديران و كارشناسان خود با موفقيت و بدون هيچگونه حادثه انسانی و دستگاهی به پايان رساند كه پس از آن واحد  MTBE   با ظرفيت بالای يک هزار و 500 تن در روز و با 104 درصد ظرفيت اسمی در مدار توليد قرار گرفت .

شايان  ذكر است ماده MTBE  يكی از اجزای تشكيل دهنده صيانت از محيط زيست و هوای پاک جايگزين تركيبات سربی شده است .

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر