/
۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۳
سرپرست امور ورزش و تربیت بدنی شرکت ملی حفاری ایران:

استخر مجتمع فرهنگی ورزشی شماره یک شرکت بازگشایی شد

سرپرست امور ورزش و تربیت بدنی شرکت ملی حفاری ایران از بازگشایی استخر مجتمع فرهنگی، ورزشی شماره يك این شرکت در کلان شهر اهواز خبر داد.
کد خبر : ۱۸۳۲۴

به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران، سید سالار محمد نیا روز یکشنبه (26 خردادماه) گفت: این استخر از حدود 40 روز قبل برای انجام تعمیرات اساسی تعطیل شده بود.

وی با اشاره به تاکید مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت مبنی بر بازسازي و مرمت اماكن و تاسیسات ورزشی شرکت با هدف خدمات دهی مطلوب و با چشم انداز توسعه افزون تر ورزش همگاني، افزود: در یک تلاش جمعی به نحوی برنامه ریزی شد که بازسازی این استخر در کوتاهترین زمان ممکن صورت پذیرد.

محمد نیا با بیان اینکه همسو با تعمیرات استخر، جکوزی، سونای خشک و مرطوب، حوضچه آب سرد و بوفه این مجموعه نیز مرمت شد، اظهار کرد: همچنين به منظور ارتقأ وضعیت بهداشتی این مجموعه ورزشی و افزایش رضایتمندی کارکنان و خانواده های آنان،  سیستم تصفیه و سیلیس تانکرهای تصفیه نیز به طور کامل بازسازی گردید.

سرپرست امور ورزش و تربیت بدنی شرکت ملی حفاری ایران گفت: در قالب این تعمیرات، ساختمان و رختکن مجموعه نیز رنگ آمیزی و دوش های جدید نصب و بخش هایی از موتورخانه و همچنین سيستم تصفيه آب آشاميدني تعمیر ،بازسازی و احيا شد.

وی افزود: با اتمام عملیات تعمیر اساسی و بازسازی این مجموعه از هم اکنون آماده ارایه خدمات می باشد و انتظار می رود رضایتمندی همکاران و خانواده های آنان را فراهم آورد.

 

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر