/
۰۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۴
روح اله خدارحمی:

وظیفه بانک کشاورزی تلاش برای رونق تولید است

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی گفت: در زنجیره تولید بخش کشاورزی گروهی از فعالان و تولیدکنندگان نقش اساسی را ایفا می کنند و نقش حمایتی این بانک به عنوان بخشی از این زنجیره، نقطه اتکا و امید آنان است.
کد خبر : ۱۸۵۵۳

به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی بانک کشاورزی، روح اله خدارحمی، صبح روز یکشنبه دوم تیرماه در همایش روسای شعب مدیریت این بانک در تهران بزرگ ، با اعلام مطلب فوق افزود: وظیفه بانک کشاورزی به عنوان یک بانک تخصصی، مسیر حرکتی ما را در پاسخگویی به نیازهای اعتباری مشتریان و در رونق تولید مشخص می کند و روسای شعب برای پرداخت اعتبار به مشتری موظف اند مطابق با سیاست های این بانک حرکت کنند تا شعار رونق تولید محقق شود.

وی با بیان اینکه وظیفه بانک کشاورزی حمایت از کشاورزان کشور است،پرداخت تسهیلات به بخش کشاورزی با هدف رونق تولید را یک تکلیف قانونی و منطقی این بانک قلمداد کرد و افزود: وظیفه داریم به بخش مولد و استراتژیک کشاورزی کمک کنیم.

خدارحمی کمک به توسعه مکانیزاسیون کشاورزی، توسعه کشت گلخانه ای، تأمین تجهیزات واحدهای تولیدی و حمایت از اجرای روش های تولیدی مدرن را هدف ارزشمندی برای بانک دانست و افزود: مردم کشور ما شایسته بهره مندی از روش های نوین تولید محصولات کشاورزی در کشور هستند.

وی اضافه کرد: برای بهره مندی بخش های دیگر از تسهیلات بانکی، به اندازه کافی بانک در کشور وجود دارد و به همین دلیل وظیفه ذاتی ما در درجه اول خدمت به بخش کشاورزی و کمک به ایجاد واحدهای توانا و سودآور در این بخش است.

مدیرعامل بانک کشاورزی با بیان اینکه مدل کسب و کار بانک تغییر کرده و قواعد ومعیارهای جدیدی در دانش بازاریابی و ارایه خدمات حاکم شده است تصریح کرد: شناسایی قواعد حاکم بر کار بانکی و عمل به آن مطابق با معیارهای منطقی ضروری است و اگر در این مسیر حرکت کنیم، بانکداران موفقی خواهیم بود.

خدارحمی با اشاره به ضرورت تعامل با مشتریان در فضای رقابتی موجود بر پرهیز از رقابت غیرسازنده و پرداخت سود بالا تأکید و خاطر نشان کرد: روند صحیح و منطبق با قواعد علمی بر متغییرهای بانک کشاورزی حاکم  شده است که از منطق تخصصی اقتصاد بانکی نشأت می گیرد.

 وی با بیان اینکه روند رشد بی رویه سود پرداختی در بانک کشاورزی را متوقف کرده ایم، بر استفاده از فرصت های جذب منابع ارزان قیمت و کاهش هزینه ها  تأکید وخاطر نشان کرد: این امر با همفکری،تلاش هماهنگ و دقت نظر محقق خواهد شد.

مدیرعامل بانک کشاورزی،با تأکید بر ضرورت پیگیری وصول مطالبات و فروش اموال، افزود: تعامل با مشتریان وتلاش برای جذب منابع ارزان قیمت از طریق بسترهای موجود، جزو دیگر راهبردهای اساسی بانک در شرایط کنونی است.

خدارحمی با تأکید مجدد بر پرهیز از پرداخت سودهای بالا و رقابت غیرسازنده گفت: پرداخت سود بالا برای جذب منابع سراب است و زیان وحشتناکی را به بانک تحمیل می کند.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر