/
۰۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۴

ایاب و ذهاب و فوق‌العاده جذبی که در کهگیلویه و بویراحمد آب رفت

یکی از کارکنان پیمانکاری اداره گاز استان کهگیلویه وبویراحمد از حذف ایاب و ذهاب و فوق‌العاده جذب نیروهای پیمانکاری خبر داد و گفت از مسئولان خواهش می‌کنیم که از حق ما دفاع کنند.
کد خبر : ۱۸۵۷۹
ایاب و ذهاب و فوق‌العاده جذبی که در کهگیلویه و بویراحمد آب رفت

صدای مخاطب

یکی از کارکنان پیمانکاری اداره گاز استان کهگیلویه وبویراحمد با ارسال این متن به پایگاه خبری نبض نفت از مسئولان شرکت ملی گاز ایران خواسته به این مشکل رسیدگی کنند.

متن ارسال شده به این شرح است:

در چند سال اخیر آیتمی تحت عنوان ایاب و ذهاب در فیش حقوقی کارکنان پیمانکاری گاز وجود داشت و از اول سال 1397 فوق‌العاده جذب نیز به آن اضافه شد. این مبالغ به مدت سه ماه پرداخت شد. وزارت نفت تحت عنوان حق معیشت نامه‌ای به ادارات گاز استان‌ها ارسال کرد ولی این نامه اجرا نشد و موضوع کلا فراموش شد. دستور پرداخت این آیتم از فروردین ۹۷ بوده ولی متاسفانه اجرایی نشده است. این پرداختی حتی در یکی از پیمان‌های گاز استان کهگیلویه و بویراحمد لحاظ و به مدت سه ماه پرداخت شد اما به دلایل نامعلومی از فروردین ۹۸ پرداخت نشد که همین موضوع به خودی خود تخلفی بزرگ محسوب می‌شود.

در حال حاضر در فیش حقوقی ما آیتمی تحت عنوان ایاب و ذهاب و حق جذب وجود ندارد و به خاطر حذف این دو آیتم 545 هزار تومان از حقوق ما کسر شده است. از مسئولان محترم خواهش می‌کنیم که به این موضوع رسیدگی کنند.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر