/
۰۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۳

طرح عقد قرارداد مستقیم با نیروهای شرکتی و خدماتی الان دست کیست؟

پیگیری‌های پایگاه خبری نبض نفت نشان می‌دهد طرح عقد قرارداد مستقیم با نیروهای شرکتی و خدماتی در حال حاضر در دست یکی از اعضای هیئت رئیسه مجلس است. اما این نماینده کیست؟
کد خبر : ۱۸۶۱۱
طرح عقد قرارداد مستقیم با نیروهای شرکتی و خدماتی الان دست کیست؟
نبض نفت- با توجه به پیگیری‌های مکرر نیروهای شرکتی و خدماتی شاغل در دستگاههای اجرایی و دولتی و اهمیت طرح عقد قرارداد مستقیم با این نیروها، پایگاه خبری نبض نفت موضوع را از چند نفر از نمایندگان مجلس جویا شده است.

رئیس سابق کمیسیون اجتماعی مجلس:

امیدوار هستم تا پایان سال جاری طرح به سرانجام برسد

سلمان خدادادی نماینده ملکان در مجلس شورای اسلامی که تا یک ماه قبل ریاست کمیسیون اجتماعی را بر عهده داشت و برای به سرانجام رسیدن طرح عقد قرارداد مستقیم با نیروهای شرکتی و خدماتی در دستگاههای اجرایی عزم جدی از خود نشان می‌داد در یک گفتگوی اختصاصی با خبرنگار نبض نفت گفت کلیات و جزئیات این طرح نهایی شده و در حال حاضر در حال رایزنی با دولت هستیم تا با هماهنگی دولت این طرح نهایی شود. وی ابراز امیدواری کرد این طرح در سال جاری در صحن علنی مجلس شورای اسلامی مطرح شده و به تصویب نهایی برسد. خدادای افزود: با وجود اینکه دیگر ریاست کمیسیون را بر عهده ندارم اما تلاش می‌کنم این طرح به سرانجام برسد. وی همچنین گفت که این طرح در حال حاضر در اختیار هیئت رئیسه مجلس است تا در زمان مقرر در صحن مجلس بررسی و به رای گذاشته شود.

عضو هیئت ریسه مجلس:

در جریان طرح عقد قرارداد مستقیم با نیروهای خدماتی و شرکتی نیستم

علی اصغر یوسف‌نژاد نماینده ساری و عضو هئیت رئیسه مجلس شورای اسلامی نیز در یک گفتگوی اختصاصی با نبض نفت گفت: من در جریان جزئیات طرح عقد قرارداد مستقیم با نیروهای خدماتی و شرکتی نیستم اما برای اطلاع افرادی که پیگیر موضوع هستند باید عرض کنم که این طرح اگر به هیئت رئیسه مجلس داده شده باشد در اختیار امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی است. لازم به ذکر است که امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی نماینده مشهد در مجلس می‎باشد.

تهیه و تولید: سیدمسعود حسینی

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر