/
۰۷ تير ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۱
علاقه‌مندان از ۱۰ تیر تا ۱۰ شهریور فرصت دارند

فراخوان وزارت نفت برای جذب فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌ها

معاونت منابع انسانی وزارت نفت: تشکیل سامانه اطلاعاتی فارغ التحصیلان دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی برای تامین بخشی از نیاز‌های آتی شرکت‌های تابعه وزارت نفت مستقر در تهران در دستور کار قرار گرفت.
کد خبر : ۱۸۷۲۳
فراخوان وزارت نفت برای جذب فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌هانبض نفت- بر این اساس، معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزارت نفت به منظور تامین بخشی از نیازمندی آتی شرکت‌های اصلی و تابعه از میان نیروی انسانی متخصص و شایسته، در نظر دارد بانک اطلاعاتی فارغ التحصیلان دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی را ایجاد کند.

در این راستا، از همه دانش آموختگان واجد شرایط و علاقه‌مند دعوت می‌شود تا برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص شرایط عمومی، اختصاصی و رشته‌های تحصیلی مورد نیاز به پایگاه اینترنتی jad.mop.ir مراجعه و در صورت تمایل از ۱۰ تیر تا ۱۰ شهریور امسال نسبت به درج مشخصات و اطلاعات درخواستی در سامانه اطلاعاتی فارغ التحصیلان دانشگاهی اقدام کنند.

تامین نیاز‌های نیروی انسانی به صورت غیر دائم برای سمت یا وظایف خاص تخصصی در ستاد، فرایند عملیات و یا طرح‌های توسعه‌ای در استان تهران، از میان داوطلبان موجود در بانک اطلاعاتی مذکور و از طریق انجام مصاحبه‌های فنی- تخصصی و ارزیابی سلامت روانشناختی بر اساس نوع مشاغل مورد نیاز و نیز طی سایر مراحل و تشریفات بکارگیری نیروی انسانی طبق مقررات و ضوابط مجری در صنعت نفت انجام می‌شود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما
مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر