/
۱۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۴

وعده‌های سرخرمن شرکت ملی حفاری ایران به نیروهای اخراجی

تعدادی از کارگران اخراجی شرکت ملی حفاری ایران در اهواز با ارسال پیام‌های مختلف به پایگاه خبری نبض نفت از وعده‌های سرخرمن این شرکت خبر دادند و اعلام کردند که هیچ کدام از وعده‌های داده شده عملی نشده است.
کد خبر : ۱۸۷۸۶
وعده‌های سرخرمن شرکت ملی حفاری ایران به نیروهای اخراجی

صدای مخاطب

به گزارش نبض نفت حدود یک ماه پیش بود که شرکت ملی حفاری ایران اقدام به اخراج تعدادی از کارکنان خود کرد که در قسمت‌های عملیات، سیالات و سایر ادارات حفاری مشغول به کار بودند. نتیجه این اخراج اعتصاب چند روزه پرسنل این شرکت بود که در نهایت با وعده‌های مقامات این شرکت به پایان رسید.

پیگیری‌های خبرنگار پایگاه خبری نبض نفت نشان می‌دهد در طول این مدت کار مفیدی برای این نیروهای اخراجی صورت نگرفته و وعده‌ها در واقع همان وعده‌های سرخرمن بوده است. انتظار می‌رود با توجه به اینکه در این موضوع معیشت و آینده تعداد بسیاری از خانواده‌ها در خطر است و این اخراج حتی می‌تواند بر روی زندگی شخصی این افراد تاثیر منفی داشته باشد مسئولان مربوطه تدابیری اتخاذ کنند تا کارگران اخراج شده حداقل در بخش‌های دیگر مورد استفاده قرار گیرند. تعدادی از نیروهای اخراج شده با ارسال پیام به پایگاه خبری نبض نفت از این رسانه خواسته‌اند صدای آنها را به گوش مسئولان رسانده و فکری به حال آنها شود.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر