/
۱۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۷

تخصیص سهمیه سوخت به مولدهای خود تامین واحدهای صنعتی و تولیدی

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان شمالی در نشستی با اعضای کمیته سوخت، از تخصیص سهمیه سوخت به مولدهای خود تامین واحدهای صنعتی و تولیدی در زمان پیک مصرف خبر داد و گفت: این سهمیه برای سال ۹۸ در نظر گرفته شده است.
کد خبر : ۱۸۸۷۳

به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان شمالی، مجتبی شکوری اعلام کرد: دستور کار اصلی این نشست و اعضای کمیته، تامین و تخصیص سوخت واحدهای صنفی، صنعتی و تخصیص سوخت فوق‌العاده دیزل ژنراتور واحدهای صنعتی، تولیدی و دستگاه‌های اجرایی در زمان پیک مصرف است.

مدیر مصرف شرکت توزیع برق استان (صدقی) یکی از اعضای این کمیته بود که طی سخنانی با توجه به اهمیت سرعت و دقت در انجام امور مربوط به متقاضیان دریافت سوخت دیزل ژنراتور، خواستار تسریع در تایید سوخت واحدهای تولیدی و دستگاه‌های اجرائی متقاضی دریافت سوخت دیزل ژنراتورها شد و گفت: با تامین به موقع سوخت واحدهای صنعتی در زمان قطعی برق، این واحدها در سطح شهرستان با مشکل مواجه نخواهند شد.

این نشست با حضور نماینده‌هایی از شرکت توزیع برق استان، سازمان صنعت و معدن و تجارت و جهاد کشاورزی استان و همچنین روسای نواحی برگزار شد.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر