/
۱۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۱

جزئیات استخدام مهندسان نفت در وزارت نفت

بعد از توقف جذب و استخدام مهندسان نفت در اکثر آزمون های استخدامی دست کم چهار سال گذشته تاکنون، ثبت نام مهندسان نفت در دو مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد برای جذب در وزارت نفت آغاز شده است.
کد خبر : ۱۸۹۸۷

به گزارش نبض نفت، بعد از توقف جذب و استخدام مهندسان نفت در اکثر آزمون های استخدامی دست کم چهار سال گذشته تاکنون، ثبت نام مهندسان نفت در دو مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد برای جذب در وزارت نفت آغاز شده است.

بر این اساس، در مقطع کارشناسی، فارغ تحصیلان گرایش‌های اکتشاف نفت، بهره‌برداری از منابع نفت، بهره‌برداری از مخازن نفت، حفاری و استخراج نفت، حفاری و بهره‌برداری نفت، صنایع نفت، مخازن نفت، مهندسی نفت و مهندسی نقشه برداری نفت در صورت داشتن شرایط عمومی و تخصصی می‌توانند در سامانه جذب وزارت نفت ثبت نام کنند.

علاوه بر این، در مقطع کارشناسی ارشد هم فارغ تحصیلان گرایش‌های اکتشاف نفت، بهره‌برداری از منابع نفت، بهره‌برداری از مخازن نفت، حفاری و استخراج نفت، حفاری و بهره‌برداری نفت، مهندسی نفت، مهندسی نقشه برداری نفت، پژوهش مهندسی نفت و پالایش، تجهیزات نفت و مخازن هیدروکربوری در صورت داشتن شرایط عمومی و تخصصی می‌توانند در سامانه جذب وزارت نفت ثبت نام کنند.

از هفته‌ گذشته سامانه ثبت نام فارغ تحصیلان دانشگاه‌های کشور به منظور استخدام به صورت غیر دائم در برخی سمت‌ها و وظایف خاص تخصصی در ستاد، فرآیند عملیات و طرح های توسعه‌ای شرکت‌های اصلی و فرعی تابع وزارت نفت فعال شده و تا شهریورماه ادامه دارد.

این استخدام به صورت پاره وقت بوده که در قالب انجام مصاحبه‌های تخصصی، فنی، ارزیابی سلامت و روان شناختی داوطلبان و مطابق با ضوابط اجرایی صنعت نفت انجام خواهد شد که در نهایت در شرکت‌های فعال در استان تهران مشغول به کار خواهند شد.

از دهم تیر ماه ثبت نام داوطلبان آغاز شده و تا دهم شهریور ماه ادامه می‌یابد. این جذب به صورت رسمی یا پیمانی نخواهد بود بلکه به صورت غیر دائم بوده که از طریق انجام مصاحبه‌های فنی تخصصی و ارزیابی سلامت روان شناختی بر اساس نوع مشاغل و تشریفات به کار گیری نیروی انسانی طبق مقررات و ضوابط در صنعت نفت انجام خواهد شد که تاکنون 600 فارغ التحصیل دانشگاهی دراین سامانه ثبت نام کرده اند.

برای ثبت نام، سن داوطلبان مقطع کارشناسی 30 و کارشناسی ارشد 34 سال تعیین شده است. معدل تعیین شده هم برای مقطع کارشناسی 15 و کارشناسی ارشد 16 تعیین شده است.

علاقه‌مندان برای ثبت نام به سایت  jad.mop.ir  مراجعه کنند.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر