/
۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۸
مدیرخدمات شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان خبر داد :

اتمام بهسازی و مرمت استادیوم نفت مسجدسلیمان تا پیش از لیگ جدید

عملیات مرمت و بهسازی استادیوم شهید بهنام محمدی تیم نفت مسجدسلیمان با هدف برقراری شرایط میزبانی این تیم در فصل بعدی لیگ برتر با جدیت و سرعت در حال انجام است .
کد خبر : ۱۹۰۷۱
به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، مدیر خدمات این شرکت با اعلام این خبر اظهار داشت: در بازدید نمایندگان فدراسیون فوتبال مواردی عنوان شد که تأمین نظر آنها می توانست منجر به لغو میزبانی این استادیوم از بازی های خانگی تیم نفت مسجدسلیمان شود .

محمود خدادادی افزود: از آنجاییکه هواداران تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان صاحب اصلی این تیم هستند و حضور آنها در ورزشگاه برای هیأت مدیره این شرکت از درجه اهمیت زیادی برخوردار می باشد با دستور مدیرعامل محترم کارگروهی با عضویت مدیریت ها و ادارات مختلف این شرکت به‌منظور انجام موارد اعلام شده فدراسیون فوتبال در کوتاه ترین زمان تشکیل شد .

وی اضافه نمود: چمن این ورزشگاه به گونه‌ای ترمیم و بهسازی شد که حتی در زمستان هم زنده و سبز باشد و دیگر شاهد چمن خشک و زمین ناهموار و خاکی نباشیم .

خدادادی ادامه داد: جایگاه تماشاچیان با مقاوم‌سازی سازه فلزی ارتفاع آن 5/1 متر افزایش پیدا کرد و مطابق با نظر فدراسیون انجام شد . در خصوص نصب دوربین های امنیتی نیز در حال خریداری کالا هستیم و به محض تحویل عملیات نصب آنها انجام خواهد شد .

وی درباره الکترونیکی کردن فروش بلیط تماشای بازی و شماره دار کردن صندلی ها گفت : با همکاری اداره فناوری اطلاعات و ارتباطات شرکت ، سایتی در حال طراحی می باشد که طی آن فرآیند انتخاب و خرید بلیط برای صندلی مشخص به سهولت توسط تماشاچیان صورت گرفته و تماشاگر بدون نگرانی بلیط خود را تهیه و به تماشای بازی تیم محبوب خود بنشیند .

مدیر خدمات شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان ادامه داد: با توجه به گرمای خوزستان جنس حکاکی شماره صندلی ها مشخص و بزودی این کار توسط پیمانکار مربوطه انجام خواهد شد .

وی با اشاره به شرایط سخت آب و هوایی و گرمای شدید تابستان خوزستان تصریح کرد : همه از شدت گرمای خوزستان اطلاع دارند ولی هواداران بدانند که همکاران بنده در شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان با بکارگیری تمامی توانشان از شروع فعالیت اداری تا ساعت 17 بطور یکسره در زیر آفتاب سوزان در حال کار می باشند تا این پروژه در زمان مقرر شده به اتمام برسد و نظر کارشناسان فدراسیون فوتبال جلب شود .

وی تصریح کرد : هواداران عزیز تیم نفت مطئمن باشند تا پیش از شروع رقابت های لیگ برتر این استادیوم آماده برگزاری مجدد بازی های خانگی تیم نفت مسجدسلیمان خواهد بود .

محمود خدادادی در خاتمه از کلیه ی مدیریت ها و ادارات ستادی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان که با تلاش فراوان سعی در بهسازی استادیوم فوتبال شهید بهنام محمدی و رفع دغدغه های هواداران تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان را دارند تقدیر و تشکر نمود . 

 

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر