/
۲۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۴
مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران:

رضایتمندی کارکنان از اولویت‌های نخست شرکت ملی حفاری است

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران گفت: رضایتمندی مجموعه کارکنان شرکت و ارائه دهندگان خدمات برون‌سازمانی، اولویت نخست برنامه‌های این شرکت از جنبه‌های مختلف است.
کد خبر : ۱۹۱۴۷

به گزارش نبض نفت به نقل از شرکت ملی حفاری ایران، سید عبدالله موسوی در بیان اقدام‌های چند ماه اخیر برای شتاب بخشی به اجرای برنامه‌های عملیاتی، پشتیبانی و خدماتی شرکت، گفت: در نتیجه هم‌افزایی میان شرکت‌های کارفرمایی، پیمانکاران و همدلی و همگرایی کارکنان شرکت ملی حفاری ایران، شاهد جهش قابل توجهی در پیشبرد اهداف و فعالیت‌ها هستیم.

وی افزود: امضای قراردادهای جدید با شرکت‌های کارفرمایی در عرصه صنعت نفت از جمله شرکت‌های ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، نفت مناطق مرکزی، مهندسی و توسعه نفت، فلات قاره و مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران و دیگر شرکت‌ها، تعاملات به‌عمل آمده بین این شرکت با سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت، تلاش برای بهبود ارائه خدمات رفاهی و فرهنگی ورزشی به کارکنان و خانواده‌های آنان از جمله اقدام‌هایی است که با پیگیری مدیریت‌های ستادی و عملیاتی سازمان محقق و یا اجرایی خواهد شد.

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران تصریح کرد: با تمهیدات اندیشیده شده و مساعدت‌های مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران حقوق و مزایای کارکنان اعم از رسمی، قرارداد مدت معین، قرارداد مدت موقت و ارکان ثالث طبق برنامه زمان بندی و  شارژ چند مرحله نفت کارت، تسهیلات پس انداز کارکنان و بخش قابل توجه از مطالبات پیمانکاران تامین اعتبار و پرداخت شد.

موسوی به راه‌اندازی سیستم جامع دستمزد و مزایای کارکنان ارکان ثالث اشاره و عنوان کرد: این سیستم مزیت‌های خوبی برای ایجاد یکپارچگی در پرداخت‌ها و شرایط کاری این دسته از کارکنان ایجاد خواهد کرد.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر