/
۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۶
در مراسم تودیع و معارفه مدیر امور حراست بانک ملی ایران مطرح شد؛

حراست مشاور، امین کارکنان است

با حضور معاون حراست کل کشور، مدیرعامل و اعضای هیات مدیره بانک ملی ایران، نمایندگان وزارت اطلاعات، وزارت امور اقتصادی و دارایی و بانک مرکزی، مراسم تودیع و معارفه مدیر امور حراست بانک ملی ایران برگزار شد.
کد خبر : ۱۹۲۰۷

به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، معاون حراست کل کشور با بیان این که امروز تاکید همه مدیران کشور بر گرفتن آرایش جنگی در مقابل جنگ اقتصادی دشمن است، گفت: هر کس باید در این شرایط جایگاه خود را به خوبی بشناسد و در قبال آن احساس مسئولیت کند.

فاطمی نیا با تاکید بر این که برنامه ریزی عملی، نیاز امروز جامعه است، ادامه داد: نظارت، از بخش های اصلی مدیریت است و حراست در این بخش به مدیران کمک خواهد کرد.

وی رفع موانق قانونی برای حرکت سریع به سمت پیشرفت را خواستار شد و افزود: قوانین و مقررات قدیمی که گاه توسط سودجویان مورد سوء استفاده قرار می گیرد می تواند توسط حراست رصد شده و به اطلاع مقامات مسئول برسد.

فاطمی نیا تقویت تولید و اشتغال را رمز رهایی از چالش های اقتصادی دانست و خاطرنشان کرد: در انتصاب مدیران باید جوانب تعهد، تخصص، انگیزه، دانش و سوابق کاری و کارایی، توامان در نظر گرفته شود.

مدیرعامل بانک ملی ایران نیز در این مراسم با تقدیر از خدمات علی عبدالله زاده مدیر پیشین امور حراست بانک، گفت: در دوره گذشته، حراست به مشاوری امین برای کارکنان بانک و پناهگاهی امن برای آنها تبدیل شد.

حسین زاده با بیان این که حراست به تنهایی سپری در مقابل حواشی و شایعات علیه بانک شده است، اظهار کرد: امروز نه تنها کسی از حراست گریزان نیست، بلکه کمک فکری حراست در چالش ها، همواره راهگشاست.

مدیرعامل بانک ملی ایران همچنین با بیان این که مدیر جدید امور حراست بانک، فعالیت خود را از رده های پایین شروع کرده و امروز به این جایگاه رسیده است، گفت: خوشبختانه مدیر امور جدید با همه زوایای کار، آشناست و کارکنان نیز با او رابطه بسیار مطلوبی دارند.

علی عبدالله زاده مدیر پیشین امور حراست بانک ملی ایران نیز در این مراسم با اشاره به سختی و شیرینی های فعالیت در این بخش، تاکید کرد که حفظ آبروی کارکنان، جدیت در انجام امور، تلاش بی وقفه برای حفظ اموال مردم و احصای آسیب های موجود همواره در دستور کار حراست بوده است.

محمد شهرام اخلاق دوست مدیر جدید امور حراست بانک ملی ایران نیز با بیان این که ریل گذاری درست انجام شده در حوزه حراست طی سال های گذشته باعث شد که روند امور به درستی جریان یابد، گفت: حراست مشاوری امین برای کارکنان باقی خواهد ماند و آرامش لازم برای فعالیت مدیران بانک بیش از پیش فراهم خواهد شد.

نمایندگان وزارت امور اقتصادی و دارایی و جمع دیگری از حاضران در جلسه نیز به بیان دیدگاه های خود درباره نقش حراست در ایجاد امنیت و کمک به فعالیت سالم و اثربخش سازمان ها به ویژه نهادهای اقتصادی پرداختند.

در پایان نیز حکم انتصاب محمد شهرام اخلاق دوست مدیر جدید امور حراست بانک ملی ایران به وی تقدیم و از خدمات علی عبدالله زاده مدیر پیشین امور حراست بانک تقدیر شد.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر