/
۲۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۰

سامانه جامع دستمزد و مزایای كاركنان اركان ثالث شركت راه اندازی شد

معاون مدیریت امور مالی شرکت ملی حفاری ایران از راه اندازی رسمی سامانه جامع دستمزد و مزایای کارکنان ارکان ثالث (HRM ) این شرکت خبر داد.
کد خبر : ۱۹۲۶۲

به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران، سید امیر موسوی فخر در توضیح بیشتر در این باره گفت: این سیستم با همکاری مشترک مدیریت های فناوری اطلاعات و ارتباطات، منابع انسانی و مالی شرکت طراحی، برنامه ریزی و شکل گرفت و از بهمن ماه گذشته به طور آزمایشی کار خود را آغاز کرد.

وی با اشاره به اینکه سامانه پیش گفته از خردادماه امسال به طور رسمی عملیاتی و پاسخگوی ذینفعان می باشد، افزود: با توجه به تنوع استخدامی و مشاغل در شرکت و تاکید مدیرعامل در زمینه ایجاد سامانه ای منسجم، این امر در دستور کار قرار گرفت و اجرایی شد.

موسوی فخر اظهار کرد: از مزیت های راه اندازی این سیستم برای کارکنان، محاسبه و پرداخت بیمه و مالیات طبق برنامه ریزی و به صورت سیستمی ، انجام پرداختی ها منطبق بر قرارداد است.

معاون مدیریت امور مالی شرکت ملی حفاری ایران همچنین در پیوند با این مطلب گفت: از دیگر مزیت ها می توان به ثبت سوابق به طور مدون و جامع، محاسبه افزایش عمومی سالیانه ، پرداخت پاداش،  نفت کارت و سایر مطالبات پس از تامین اعتبار اشاره داشت.

وی گفت: در سامانه  HRM   بیمه و مالیات، پرداختی های تامین اجتماعی براساس سمت ها و احکام پرسنل بارگذاری و این مزیت در دوران اشتغال و در مراحل بازنشستگی برای کارکنان بسیار با اهمیت است.

موسوی فخر افزود: در این راستا مزایا و پرداختی های ذینفعان منطبق بر قرارداد و سمت آنان محاسبه و قابل اعمال سلیقه نیست و ضمن اینکه لیست پرداختی ها قابل دسترس خواهد بود و افزایش سالانه در زمان قانونی اعمال می شود..

معاون مدیریت امور مالی شرکت ملی حفاری ایران مزیت های کاربست این سامانه برای شرکت را نیز مهم ارزیابی و اظهار کرد: این سستم در عمل یک بانک اطلاعات جامع برای کارکنان محسوب و موجب آسان سازی برنامه ریزی ها ، هماهنگی ها و کنترل می گردد.

وی ادامه داد: مستندات این سامانه در سایر برنامه های کاربردی شرکت قابل استفاده و استخدام و انتصاب ها براساس ساختار تدوین شده و در چارچوب نیازهای سازمان مصوب  صورت می پذیرد ضمن اینکه نظارت مالی بر پرداخت ها را تسهیل می کند.

موسوی فخر با این توضیح که شرکت ملی نفت ایران نیز مدتی است که در صدد ایجاد چنین سیستمی می باشد، گفت: با توجه به ویژگی های سامانه جامع دستمزد و مزایای کارکنان ارکان ثالث در ملی حفاری از جمله یکپارچگی، همه جانبه بودن و سایر مزایای منحصر بفرد ان، مقرر شد کاربرد این سیستم به عنوان یک راهکار عملیاتی به شرکت ملی نفت ایران پیشنهاد  شود.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر