/
۲۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۴

تجهیزات و صنایع مورد نیاز پتروشیمی توسط متخصصان داخلی بومی سازی شده است

مدیر فروش شرکت همگام صنعت ایستای اهواز با اشاره به اعمال تحریم‌ها علیه کشورمان گفت: این شرکت با اتکاء به دانش فنی و علمی متخصصان داخلی ساخت سانترفیوژها را بومی سازی کرده است.
کد خبر : ۱۹۴۵۳
تجهیزات و صنایع مورد نیاز پتروشیمی توسط متخصصان داخلی بومی سازی شده است

به گزارش نبض نفت کیوان فدایی در اولین نمایشگاه فرصتهای ساخت داخل و رونق تولید که در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی در تهران در حال برگزاری است، هدف از حضور در نمایشگاه را  مطرح کردن و اعلام نیازمندی‌های پژوهشی و تحقیقاتی خود با مراکز صنعتی و دانشگاهی کشور در راستای تعریف و جهت دهی پایان نامه های کارشناسی ارشد و رساله های دکترا بیان کرد.

وی به آثار تحریم‌ها اشاره کرده و افزود: سازنده تجهیزات حساس مورد نیاز صنایع نفت و پتروشیمی غالبا" شرکت‌های آمریکایی و اروپایی بودند که علی رغم مکاتبات متعدد این صنایع با توجه به تحمیل تحریم‌ها، دیگر امکان تهیه این تجهیزات از آن شرکت ها فراهم نبود در همین راستا این شرکت با سیاست گزاری دقیق در مسیر رفع نیاز این صنایع و دستیابی به دانش فنی ساخت سانتریفیوژ دکانترهای صنایع نفت و پتروشیمی حرکت نمود. شرکت همگام صنعت اهواز با اتکاء به تجربه موفق خود که بیش از یک دهه فعالیت در زمینه ساخت تجهیزات دوار صنایع پتروشیمی بوده و همچنین بکارگیری متخصصین و کارشناسان توانمند کشور موفق به بومی سازی این تجهیزات و تحویل به صنایع نفت و پتروشیمی به بهترین شکل ممکن شده است.

فدایی اضافه کرد: با بومی سازی  تحهیزات و صنایع مورد نیاز صنایع پتروشیمی، هزینه اولیه مورد نیاز برای خرید این تجهیزات بطور قابل ملاحظه ای کاهش پیدا کرده و با توجه به حضور شرکت در داخل کشور ، امکان ارائه خدمات پس از فروش و گارانتی در کمترین زمان و با حداکثر کیفیت فراهم گردیده است.

لازم به ذکر است شرکت همگام صنعت اهواز در سال 1386 در خوزستان به ثبت رسیده و فعالیت اصلی آن در زمینه ساخت تجهیزات دوار صنایع نفت و پتروشیمی است که برای اولین بار در کشور با اعتماد مدیران صنایع پتروشیمی و نفت طی این سالها با ساخت سانتریفیوژ دکانترهای این صنایع از خروج ارز از کشورجلوگیری نموده است.

تهیه و تنظیم: آذین خضوعی

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر