/
۳۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۲

اعتبار ۱۱ میلیارد ریالی شرکت آغاجاری برای ارائه خدمات فرهنگی

شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری به‌منظور ایفای مسئولیت‌های اجتماعی خود در سال ۹۷، اعتباری بیش از ۱۱ میلیارد ریال خدمات فرهنگی و اجتماعی به شهرهای همجوار این شرکت ارائه کرد.
کد خبر : ۱۹۵۳۸

به گزارش نبض نفت به نقل از شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری، علیمراد درویشی، مدیرخدمات این شرکت گفت: خدمات فرهنگی و اجتماعی شرکت آغاجاری در قالب برگزاری بیش از هشت جشن بزرگ در اعیاد و مناسبت‌های ملی و مذهبی، برگزاری بیش از ٦٦  برنامه و مراسم مذهبی در مساجد و مدارس شهرهای امیدیه، آغاجاری، برگزاری نمایشگاه کتاب و صنایع دستی، برگزاری کلاس‌های آموزشی فرهنگی، قرآن، معارف، کامپیوتر، خیاطی و ... برای عموم مردم منطقه را بخشی از خدمات این شرکت عنوان کرد.

وی گفت: تهیه و توزیع تجهیزات مورد نیاز برای اقامه نماز در مدارس شهر امیدیه، تامین هزینه روحانیون مدارس و مساجد شهرهای امیدیه/ آغاجاری و جایزان برای برگزاری نمازهای جماعت و مناسبت‌های ملی و مذهبی و همکاری درباره واگذاری بیش از ۱۱۰ مورد سالن برای مراسم امور خیریه مؤسسات و ارگان‌های شهرهای اطراف بخشی دیگر از خدمات این شرکت است.

درویشی با اشاره به اهمیت مسئولیت‌های اجتماعی در صنعت نفت افزود: برنامه‌های مختلفی برای اجرا در حال تدوین است که در صورت دریافت مجوزهای لازم، اجرایی خواهد شد.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر