/
۱۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۸

منطقه تربت حیدریه آماده اجرای طرح استفاده از کارت هوشمند سوخت‌

شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه تربت‌حیدریه با برگزاری جلسه هماهنگی و توجیهی با متصدیان مجاری عرضه سوخت و با تدابیر اتخاذ شده شرکت ملی پخش، آمادگی خود را برای اجرای طرح کارت هوشمند سوخت اعلام کرد.
کد خبر : ۱۹۹۷۳

به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه‌ تربت‌حیدریه، معاون‌ فنی‌ و عملیاتی منطقه گفت: به‌منظور حفظ آمادگی در اجرای برنامه عرضه بنزین با کارت هوشمند سوخت‌، جلسه هماهنگی و توجیهی مسئولان‌ با جایگاه‌داران برگزار شد.

مصطفی نخعی افزود: در این جلسه پس از احصای مشکلات و موانع مطرح شده، مسئولان منطقه توصیه‌های لازم را در خصوص اجرای دقیق دستورالعمل طرح استفاده از کارت‌هوشمندسوخت بیان و بر تکریم ارباب رجوع نیز تاکید کردند.

معاون فنی و عملیاتی منطقه تربت‌ حیدریه از تشکیل تیم‌های کنترلی و نظارتی منطقه خبر داد و افزود: در فرصت باقیمانده تا اجرای طرح، تمامی جایگاه های سطح منطقه برابر چک لیست سامانه هوشمند سوخت مورد پایش قرار می گیرند.

در این جلسه، میر محمدی، رئیس بانک ملت تربت حیدریه با تاکید بر اصل مشتری مداری، پیگیری مطالبات جایگاه داران را وظیفه خود دانست و در این خصوص آمادگی خود را برای هرگونه همکاری با جایگاه داران اعلام داشت.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر