/
۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۳

ورزشکار حوزه نفت مدال طلای خود را تقدیم دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام کرد

ساسان کریمی شناگر تیم کارگران ایران که در مسابقات جهانی اسپانیا 14 مدال کسب کرده بود مدال طلای خود را تقدیم دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام کرد.
کد خبر : ۲۰۰۱۵

به گزارش نبض نفت روز گذشته ساسان کریمی شناگر تیم ملی کارگران ایران مدال طلای خود را به محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام اهدا کرد.

این ورزشکار کشورمان در مسابقات جهانی کارگری که در کشور اسپانیا با حضور ۴۳ کشور برگزار شد حضور داشت و موفق به دریافت 14 مدال رنگارنگ در شنا شد. کریمی در این خصوص گفت: در مسابقات حدود چهار هزار ورزشکار حضور داشتند و توانستم از شهرمحرومی به نام مسجد سلیمان و خوزستان به عنوان کاپیتان تیم ملی شنا حضور پیدا کتم. خداوند توفیق نصیب من کرد تا بتوانم ۱۴ مدال رنگارنگ کسب کنم. این عضو تیم ملی شنای کارگران ایران که در صنعت نفت کشور مشغول به کار است افزود: افتخار دیگر من در این مسابقات این بود که با پیراهنی در مسابقات شرکت کردم و با پیراهنی بر روی سکو ایستادم که عکس رهبر انقلاب بر روی آن بود و بر روی آن نوشته شده بود "من هم یک پاسدار هستم".

این ورزشکار کشورمان در خصوص مبارزه نکردن با ورزشکاران رژیم غاصب صهیونیستی گفت: من ده مدال جهانی خودم را به دلیل حضور ورزشکار غاصب بر روی سکو قهرمانی نگرفتم و بر روی سکوی قهرمانی حاضر نشدم. من به دنیا نشان دادم که رژیم غاصب صهیونیستی را به رسمیت نمی‌شناسم و از گرفتن مدال امتناع کردم.

در این مراسم اهدای مدال، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام ضمن تبریک به رشادت و شایستگی این ورزشکار کشورمان گفت: پهلوان ساسان کریمی با این کار الگویی برای جوانان و نسل‌های آینده خواهد بود و از همه مسئولان خواست که این ورزشکار ولایتمدار را حمایت کنند.

رضایی افزود: کریمی کار بسیار بزرگ و قابل تقدیر و ارزشمندی انجام داد و باید الگویی برای جوانان باشد.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر