/
۱۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۸

پیام مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران به مناسبت روز خبرنگار

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در پیامی 17 مرداد (روز خبرنگار) را به اصحاب رسانه تبریک گفت.
کد خبر : ۲۰۰۸۴
به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران، در پیام مهندس سید عبداله موسوی آمده است: روز خبرنگار روز پاسداشت راویان وادی آگاهی، منادیان فرهنگ و اندیشه و نیک اندیشان بلندنظر است.

بی تردید در جهان امروز، هر جامعه ای برای قرار گرفتن در مسیر پیشرفت، نیاز به توسعه دارد  که در این راه رسانه دروازه ورود به این مسیر می باشد.

رسانه ها به عنوان ركن چهارم دموكراسي در گره گشايي از مشكلات و چالش هايي كه جوامع با آن روبرو هستند، نقش محوری،  نظارتي و فرهنگ سازی دارند.

خبرنگاران مسئولیت شناس به عنوان   چشمان بینا و  زبان گویای جامعه با بهره مندی از هنر قلم خود  نقش موثری در استحکام بنیادهای جامعه، عدالت اجتماعی، اخلاق محوری، ایجاد امید و نشاط و رضایتمندی  جامعه بر عهده دارند.

بی تردید مهم ترين رسالتی که صاحبان قلم نباید از نظر دور بدارند حفظ امانتداري، انتقال به هنگام و صحیح اخبار و گزارش حقیقت در زمانی است كه جامعه مورد هجمه انبوهی از اخبار نادرست و شایعات به ویژه در فضاي مجازي کنونی قرار دارد.

اینجانب خود را موظف می دانم از خبرنگاران به عنوان عضوی از جامعه رسانه ای کشور که این حرفه مهم را متعهدانه و مسئولانه به انجام می‌رسانند صمیمانه قدردانی نموده و برای آنان توفیق روز افزون آرزو نمایم.

در پایان به نمایندگی از کارکنان سختکوش شرکت ملی حفاری ایران ضمن بزرگداشت یاد و خاطره شهدای رسانه خاصه شهید محمود صارمی، این مناسبت را به خبرنگاران، روزنامه نگاران و مجموعه دست اندرکاران رسانه ها به ویژه پیشکسوتان صمیمانه تبریک و امید آن دارم تا با همت این تلاشگران عرصه علم و آگاهی، ایرانی آباد را به نظاره بنشینیم.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر