/
۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۳

بازدید سرزده ی مدیرعامل بانک ملی ایران از اداره کل روابط عمومی به مناسبت روز خبرنگار

مدیرعامل بانک ملی ایران به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار از بخش های مختلف اداره کل روابط عمومی این بانک بازدید کرد.
کد خبر : ۲۰۱۴۰
به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، دکتر محمد رضا حسین زاده در بازدید از بخش های مختلف این اداره کل، از زحمات و تلاش های کارکنان روابط عمومی بانک به ویژه خبرنگاران تقدیر کرد.

وی با اشاره به اهمیت رسانه در دنیای امروز، بر به روز بودن اخبار و ارتباط موثر و گسترده با رسانه های کشور تاکید و خاطرنشان کرد: خدمات کنونی بانک ملی ایران باید به بهترین شکل توسط رسانه ها منعکس و به اطلاع مشتریان و عموم جامعه برسد.

حسین زاده با اشاره به اهمیت توجه به سلایق مخاطبان در نحوه ی اطلاع رسانی گفت: امروزه استفاده از بسترهای جدید و پتانسیل شبکه های اجتماعی الزامی بوده و نیاز است روابط عمومی با فعالیت هدفمند و چابک ضمن رصد مداوم انتظارات و خواستهای مخاطبان از این فضاها برای اعلام فعالیت های مثبت نظام بانکی بهره برده و حس مثبت و امیدبخش را به جامعه القا نماید .

مدیر عامل همچنین با مطلوب ارزیابی کردن تغییرات ایجاد شده در حوزه روابط عمومی بانک، پیشنهادهایی را نیز برای ارتقای سطح کیفی مطالب و تنوع آن ارایه کرد.

در ادامه ی این بازدید ایشان با همکاران واحد ارتباط مردمی بعنوان بخش مهمی از بانک در پاسخگویی به مشتریان نیز دیدار داشته و وظیفه ی آنها را کاری خطیر و سخت برشمردند.

در این دیدار سعداله عیسی زاده مدیر امور حوزه مدیریت و روابط عمومی بانک و جمعی از مدیران، معاونان و کارشناسان روابط عمومی بانک حضور داشتند.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر