/
۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۰
در ادامه بازدیدهای دوره ای مدیرعامل بانک توسعه صادرات ایران انجام شد:

بازدید از خط تولید کارخانه چای دبش

تعامل نزدیک با جامعه تولیدکنندگان صادرات محور، شنیدن مشکلات و گفتگو برای رفع موانع و چالش های مالی واحدهای تولیدی- صادراتی کشور هدف اصلی برنامه باردیدهای دوره ای مدیرعامل بانک توسعه صادرات است.
کد خبر : ۲۰۱۷۰
به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی بانکتوسعه صادرات، در ادامه برنامه بازدید از واحدهای تولیدی و صادرات محور، دکتر علی صالح آبادی به همراه جمعی از مدیران ارشد این بانک، هفته گذشته از کارخانه چای دبش در اشتهارد بازدید کرد.

تعامل نزدیک با جامعه تولیدکنندگان صادرات محور، شنیدن مشکلات و گفتگو برای رفع موانع و چالش های مالی واحدهای تولیدی صادراتی کشور هدف اصلی این بازدیدهاست؛ صالح آبادی در این برنامه در خصوص راهبردهای عملی و تازه برای ارتقا همکاری های این کارخانه با بانک توسعه صادرات با مدیران ارشد این واحد تولیدی بحث و گفتگو کرد.

از آنجاییکه به دنبال جهش نرخ ارز، نیاز به سرمایه در گردش واحدهای تولیدی افزایش یافته، کارخانه چای دبش نیز در این خصوص با مدیرعامل بانک توسعه صادرات برای دریافت تسهیلات به منظور رفع نیاز تامین سرمایه در گردش مذاکره کرد.

رئیس هیات مدیره بانک توسعه صادرات ایران به این واحد تولیدی پیشنهاد کرد: به جای بهره مندی صرف از تسهیلات بانک توسعه صادرات، استفاده از بسته خدمات این بانک را در برنامه های آتی خود بگنجانند.

چای دبش با هدف تامین محصولات متفاوت و با کیفیت در دهه 40 پا به عرصه صنعت چای کشور گذاشت. مطابق با هدف گذاری های انجام شده این بنگاه تولیدی برای حضور در بازارهای جهانی چای توانسته است با تولید انواع محصولات بر اساس استانداردهای روز دنیا بر پایه آخرین تکنولوژی، دانش و مهارت، قابلیت رقابت برای عرضه محصولات چای دبش در بازارهای بین المللی و اروپایی را فراهم کند. بر اساس ارزیابی های انجام شده از سوی نهادهای مرجع مرتبط با صنعت چای، امروز چای دبش به یکی از برندهای مطرح و معتبر بین المللی در صنعت چای تبدیل شده و محصولات آن به کشورهایی چون ژاپن و عراق صادر می شود.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر