/
۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۱
رئیس دستگاه حفاری 24 فتح شرکت ملی حفاری ایران:

یکی از شاخص های پیشرفت در صنعت حفاری استفاده از تجارب پیشکسوتان است

رئیس دستگاه حفاری 24 فتح شرکت ملی حفاری ایران گفت: یکی از شاخص های پیشرفت افراد در صنعت حفاری علاوه بر پشتوانه علمی و دانش فنی، استفاده از تجارب پیشکسوتان در این صنعت است.
کد خبر : ۲۰۲۳۰
 به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران، جاسم خواب جاوید که یکی از جوان ترین روسای دستگاه  حفاری این شرکت به شمار می آید، بر این باور است فردی که کارش را به نحو احسن انجام دهد و در مسیر صحیح پیش ببرد، فرصت پیشرفت برای او فراهم خواهد بود.

وی که 32 سال سن و دانش آموخته  رشته  کارشناسی ارشد نفت می باشد مدت هفت سال است که به استخدام شرکت ملی حفاری ایران در آمده است.

خواب جاوید با اشاره به اینکه دستگاه حفاری 24 فتح تحت سرپرستی مدیریت عملیات حفاری خشکی  - 3 قرار دارد، افزود: مدت سه ماه است که به عنوان رئیس این دستگاه انجام وظیفه می کند و پیش از این نیز برای مدتی مسئولیت دستگاه حفاری 84 فتح را بر عهده داشت.

رئیس دستگاه حفاری 24 فتح شرکت ملی حفاری ایران  اظهار کرد: نزدیک به 80 نفر بر روی این دکل حفاری که در ردیف دستگاه های سبک با توان یک هزار اسب بخار است و در تعمیر چاه های نفت و گاز مورد استفاده قرار می گیرد به کار اشتغال دارند.

وی گفت: سوابق کاری کارکنان این دستگاه بین پنج تا 30 سال است و وجود روابط صمیمانه، تعامل کاری و تبادل نظر، زمینه انتقال تجربه و دانش تخصصی را فراهم می آورد.

خواب جاوید با بیان اینکه کار در صنعت حفاری دشوار و تنش ها و استرس خاص خود را دارد، افزود: خدمت در شرایط اقماری، گذراندن 50 درصد سنوات کاری در مناطق عملیاتی و دور از خانواده، شهر و آبادی نیاز به افرادی مقاوم، با صبر و حوصله و شکیبا دارد که بتوانند در انجام وظایف در این حرفه حساس که لازمه آن دقت بالا است موفق باشند.

وی تصریح کرد: موفقیت کار در این صنعت منوط به داشتن علاقه وافر، جدیت و حمیت سازمانی و آگاهی به اهمیت و تاثیر آن در رشد و اعتلای صنعت نفت و اقتصاد کشور می باشد.

گفتنی است: دستگاه حفاری 24 فتح از اواخر سال 1389 به ناوگان شرکت ملی حفاری ایران پیوست و بر اساس آمار و مستندات مدیریت برنامه ریزی تلفیقی شرکت از زمان آغاز به کار تاکنون تعمیر  و تکمیل 23 حلقه چاه نفت و گاز را با متراژ هفت هزار و 339 متر در کارنامه خود دارد.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر