/
۲۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۴

۱۶۵ طرح برق‌رسانی در خراسان جنوبی افتتاح شد

۱۶۵ طرح برق‌رسانی شهری و روستایی خراسان جنوبی با سرمایه گذاری ۲۴۵ میلیارد و ۳۲۶ میلیون ریال روز پنجشنبه با حضور رضا اردکانیان وزیر نیرو در این استان افتتاح شد.
کد خبر : ۲۰۲۹۱

به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق ،مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی در آیین بهره‌برداری همزمان از این طرحها گفت: ۹۵ پروژه در قالب برق‌رسانی به روستاها و توسعه شبکه برای تامین برق متقاضیان جدید با سرمایه گذاری ۱۷۲ میلیارد و ۲۶۵ میلیون ریال امروز به طور رسمی افتتاح شد.

محمد ابراهیم شرکاء افزود: ۵۰ پروژه نیز در قالب اصلاح و بهینه‌سازی شبکه‌های برق در استان با ۵۰ میلیارد و ۶۲۹ میلیون ریال سرمایه گذاری به بهره‌برداری رسید.

وی بیان کرد: ۲۰ پروژه در قالب تامین و اصلاح روشنایی معابر با ۲۲ میلیارد و ۴۳۲ میلیون ریال سرمایه‌گذاری امروز با حضور وزیر نیرو مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

مدیرعامل  شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی گفت: از این تعداد ۲۹ پروژه در بشرویه، ۲۷ پروژه در بیرجند، ۱۶ پروژه در خوسف و ۶ پروژه در درمیان به بهره‌برداری رسید.

وزیر نیرو همچنین طرح آبرسانی همزمان به ۲۰ روستای خراسان جنوبی را در روستای محمودآباد شهرستان بیرجند و نیروگاه هفت مگاواتی خورشیدی را در شهرستان سربیشه افتتاح کرد.

وی امروز برای افتتاح و آغاز عملیات اجرایی چند طرح آب و برق خراسان جنوبی وارد این استان در شهرستان طبس شد.

بازدید از نیروگاه زغال‌سوز در حال ساخت و آغاز عملیات اجرایی طرح آبرسانی به طبس از برنامه‌های سفر اردکانیان به این شهرستان بوده که انجام شد.

دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و شرکت در نشست جمع‌بندی با حضور مسئولان و مدیران صنعت آب و برق استان از دیگر برنامه‌های وزیر نیرو در این سفر است

 

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر