/
۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۴
روابط عمومی بانک توسعه صادرات اعلام کرد:

سمینار تامین مالی شرکت های دانش بنیان صادراتی برگزار می شود

روابط عمومی بانک توسعه صادرات اعلام کرد: سمینار "تأمین مالی شرکت­های دانش بنیان صادراتی تبیین سیاست­ها و اولویت­ها" برگزار می شود.
کد خبر : ۲۰۳۴۷
به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی بانک توسعه صادرات، این بانک به منظور حمایت از نقش آفرینی مؤسسات دانش بنیان در توسعه صادرات غیرنفتی و معرفی رویکردهای نوین تأمین مالی برای صادرات محصولات، سمینار یاد شده را برگزار می کند.

نگاهی به نقش نظام بانکی در تجاری سازی طرحهای مبتنی بر فناوری های نوین، تسهیلات صندوق نوآوری و شکوفایی برای تامین مالی شرکت های دانش بنیان و فناور و تبیین سیاست ها و اولویت های دولت به منظور حمایت از این شرکت ها از جمله محورهای این سمینار خواهد بود.

سخنرانان همایش یاد شده موضوعاتی چون نحوه تامین مالی شرکت های دانش بنیان در بانک توسعه صادرات، اهمیت و نقش شرکت های دانش بنیان در توسعه اقتصادی، اقدامات دولت در حمایت از دانش­بنیان­ها و اعلام سیاست های کلی در ارائه خدمات را به بحث خواهند گذاشت.

بانک توسعه صادرات، صندوق نوآوری و شکوفایی، ستاد ویژه توسعه فناوری نانو و معاونت علمی وفناوری ریاست جمهوری برگزار کنندگان این سمینار هستند.

دبیرخانه سمینار "تأمین مالی شرکت­های دانش بنیان صادراتی، تبیین سیاست­ها و اولویت­ها" در اداره کل روابط عمومی و بین الملل بانک توسعه صادرات است.

این سمینار روز دوشنبه یازدهم شهریور 1398 در مرکز همایش­های سازمان مدیریت صنعتی برگزار می شود.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر