/
۰۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۸
معاون مدیریت پژوهش، فناوری و مهندسی ساخت شرکت ملی حفاری ایران اعلام کرد:

فراخوان پروژه پژوهشی تهیه و تدوین دانش فنی و ساخت ابزار برش لوله جداری (Casing Cutter )

معاون مدیریت پژوهش فناوری و مهندسی ساخت شرکت ملی حفاری ایران از فراخوان پروژه پژوهشی تهیه و تدوین دانش فنی، فناوری طراحی و ساخت ابزار برش لوله جداری(Casing Cutter ) خبر داد.
کد خبر : ۲۰۵۴۷
به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران، مهدی عبدالهی در توضیح بیشتر در این باره گفت: این پروژه پس از رایزنی با واحد های مختلف شرکت برای دریافت نیاز های فناورانه، از سوی اداره لوازم و ابزار در گردش حفاری معرفی گردید.

وی افزود: سپس فرآیند تحلیل و بررسی های فنی  اقتصادی، ارزیابی وضعیت فعلی و آینده فناوری، شرایط بازار کار، درآمد عملیاتی و مزایای رقابتی بررسی و  در نهایت با موافقت شورای عالی پژوهش شرکت، جذب این فناوری از طریق فراخوان، در قالب پروژه پژوهشی در دستور کار قرار گرفت.

عبدالهی اظهار کرد: دانشگاه ها و مراکز علمی می توانند جزییات این پروژه را از طریق سامانه تقاضا و عرصه پژوهش و فناوری کشور (ساتع) به نشانی sate.atf.gov.ir    مشاهده و در صورت تمایل پیشنهادات خود را به صورت فرم پیشنهاد پروژه پژوهشی  قابل دریافت بر روي سايت اين شركت به نشانی nidc.ir معاون مدیریت پژوهش، فناوری و مهندسی ساخت ( فراخوان پروژه پژوهشی تهیه و تدوین دانش فنی و ساخت ابزار برش لوله جداری (Casing Cutter )) حداکثر تا تاریخ 31  شهریورماه جاری  ارسال در این فراخوان شرکت نمایند.

معاون مدیریت پژوهش، فناوری و مهندسی ساخت شرکت ملی حفاری ایران گفت: بهره گیری از توان دانشگاه ها در دستیابی به فناوری ها و رفع چالش ها از جمله اهداف این شرکت بوده  که در این راستا تاکنون بیش از 77 پروژه پژوهشی تعریف و اجرا گردیده است.

وی ادامه داد: دستیابی به دانش فنی و ساخت فناوری های مختلف از جمله سیستم نمودارگیری سطحی، یونیت نمودارگیری از سیال حفاری، دستگاه لوله مغزی سیار، سیستم شبیه ساز کنترل فوران چاه و دستگاه اکسترکتور بخشی از نتایج موفق آمیز این تعامل به شمار می آید.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر