/
۰۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۲

برنامه‌ریزی پژوهشگاه صنعت نفت برای میزبانی از ۵۰۰ دانشجو

رئیس پژوهشگاه صنعت نفت از تدوین دستورعملی اجرایی با همکاری معاونت مهندسی، پژوهش و فناوری وزارت نفت خبر داد که بر مبنای آن مقرر شده در یک طرح پنج‌ساله، پژوهشگاه صنعت نفت میزبان ۵۰۰ دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد و دکترا شود.
کد خبر : ۲۰۷۲۷
به گزارش نبض نفت به نقل از پژوهشگاه صنعت نفت، جعفر توفیقی در حاشیه برگزاری چهارمین همایش مسئولیت اجتماعی صنعت نفت با بیان این مطلب افزود: این دستورعمل در ادامه طرحی است که در زمینه میزبانی پژوهشگاه از دانشجویان کارشناسی ارشد، دکترا و اعضای هیئت علمی در بخش مسئولیت اجتماعی به وزیر نفت ارائه شد و ابعاد آن در حال بررسی است.
وی طرح پژوهشگاه را مبتنی بر تصریح وزیر نفت بر اهمیت توسعه زیرساخت‌های انسانی، علمی و فنی کشور و دانشگاه‌ها برشمرد و افزود: دانشجویان می‌توانند تدوین پایان‌نامه کارشناسی ارشد و رساله دکترای خود را در پژوهشگاه دنبال کنند و این مجموعه تمامی امکانات اداری، آزمایشگاهی، پایلوت و فنی را در اختیارشان قرار خواهد داد.
به گفته توفیقی، دانشجویان می‌توانند در موضوعات مورد علاقه خود کار کنند و الزامی به فعالیت در زمینه پروژه‌های پژوهشگاه وجود ندارد.
وی گفت: پژوهشگاه در همایش مسئولیت اجتماعی صنعت نفت گزارشی از فعالیت‌های خود در حوزه مسئولیت اجتماعی در زمینه تصفیه آب و پساب و همچنین کاهش مصرف آب در بخش‌های مختلف صنعتی ارائه کرد.
چهارمین همایش مسئولیت‌ اجتماعی صنعت نفت روز گذشته (پنجم شهریورماه) با حضور بیژن زنگنه، وزیر نفت و جمعی از مدیران صنعت نفت و کارشناسان حوزه مسئولیت اجتماعی در سالن همایش‌ شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی برگزار و در پایان از برگزیدگان این حوزه قدردانی شد.

 

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر