/
۰۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۸

طرح طبقه‌بندی مشاغل در همدان روی هواست/تقاضای نیروهای پیمانکاری استان همدان از مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران

نیروهای پیمانکاری شاغل در شرکت گاز استان همدان از اجرا نشدن طرح طبقه‌بندی مشاغل در استان خود خبر دادند و خواستار پیگیری مسئولان کشوری شدند.
کد خبر : ۲۰۷۳۰
طرح طبقه‌بندی مشاغل در همدان روی هواست/تقاضای نیروهای پیمانکاری استان همدان از مدیرعامل شرکت ملی گاز ایراننبض نفت-صدای مخاطب

به دنبال انتشار مصاحبه حسن منتظز تربتی مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران در پایگاه خبری نبض نفت تعداد زیادی از نیروهای پیمانکاری شاغل در استان همدان ضمن گلایه شدید از مسئولان گاز استان خود خواستار اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل شدند و در این خصوص خواستار مساعدت و پیگیری مدیران عالی رتبه گاز کشور شدند.

در برخی از متن‌های ارسال شده از سوی نیروهای شاغل در استان همدان تاکید شده که انگار زور مدیران استانی بیشتر از مدیران عالی رتبه کشوری است و به همین خاطر از اجرای قوانین بالادستی ممانعت به عمل می‌آورند.

یکی دیگر از مخاطبان پایگاه خبری نبض نفت تداشتن منابع مالی را بهانه اصلی مدیران استانی شرکت گاز استان همدان ذکر کرده و گفته به این بهانه از اجرای این طرح خودداری می‌کنند.

مخاطبان با ارسال پیام‌های متعدد خواستار حل این مشکل در استان همدان شده‌اند و پایگاه خبری نبض نفت نیز بر اساس رسالت خود موضوع را به مقامات عالی‎رتبه شرکت ملی گاز ایران منعکس می‎‌کند.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر