/
۰۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۳

حربه‌های مسئولین و مدیران وزارت نفت برای جلوگیری از بالا رفتن حقوق و مزایای کارگران

یکی از کارگران شاغل در صنعت نفت کشور ضمن گلایه از مسئولان وزارت نفت خواستار توجه بیشتر مسئولان به معیشت این قشر شده است.
کد خبر : ۲۰۷۷۸
حربه‌های مسئولین و مدیران وزارت نفت برای جلوگیری از بالا رفتن حقوق و مزایای کارگرانصدای مخاطب- به گزارش نبض نفت متن ارسال شده یکی از کارگران صنعت نفت کشور که به نظر می‌رسد حرف دل خیلی از کارگران دیگر هم باشد به شرح زیر است:

در هر صورت هر بندی که برای افزایش حقوق کارگران تصویب و به مرحله اجرا در می‌آید با حذف کردن بندی دیگر و کسر مزایای آن اجازه افزایش حقوق کارگران زحمت‌کش را نخواهند داد. مسئولان محترم دم از عدالت و اجرای قانون می‌زنند ولی تا می‌توانند حق کارگر را ضایع می‌کنند. چرا باید جلوی تبدیل وضعیت ارکان ثالث گرفته شود؟ قطعا جوابش روشن است چون دلالی از بین می‌رود و منافع برخی‌ها با رفتن پیمانکاران از بین خواهد رفت.

نمایندگان مجلس هم که فقط وعده می‌دهند. از آقای روحانی می‌خواهیم در مبارزه با فساد با حجه‌الاسلام رئیسی ریاست محترم قوه قضائیه همراهی کند. آقای رئییس جمهور چرا می‌گویید دادگاه برای فاسدان مرحله آخر است؟ باید از خشم خدا ترسید و در مقابل مدیران فاسد نباید سکوت کرد.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر