/
۱۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۳

درخشش بانک دی در چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی

بانک دی در چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی موفق به کسب 4 رتبه برتر در بخش های رقابتی این جشنواره شد.
کد خبر : ۲۰۸۶۴
به گزارش نبض نفت به نقل از اداره روابط عمومی و تبلیغات بانک دی، در آئین اختتامیه چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات که با حضور دکتر سعید رضا عاملی، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، اساتید برجسته روابط عمومی و جمعی از پیشکسوتان این عرصه برگزار شد، دیپلم افتخار و تندیس این جشنواره ملی به پاس اقدامات و فعالیت‌های تاثیرگذار روابط عمومی بانک دی از میان 4100 اثر در سه بخش انتشارات اصلی، تبلیغات و رسانه های دیداری و شنیداری به دکتر جمشید قزوینیان، مدیر روابط عمومی و تبلیغات این بانک اعطا شد.

بر اساس این گزارش، هیئت داوران چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی در بخش رسانه های دیداری و شنیداری که پرمخاطب ترین بخش این جشنواره بود از میان 2100 اثر، برنامه های ویدیویی کوتاه بانک دی تحت عنوان «دانش بانکی» را به عنوان رتبه نخست برگزیدند.

همچنین در بخش انتشارات اصلی و در شاخه صفحه آرایی ، نشریه داخلی بانک دی موفق به کسب عنوان برتر این جشنواره شد.

در بخش رقابتی تبلیغات نیز بر اساس نظر هیئت داوران، آثار بانک دی در حوزه تبلیغات مکتوب شامل طراحی پوستر و تبلیغات در مطبوعات شایسته کسب رتبه دوم این جشنواره شناخته شد.

تیزرهای تبلیغاتی بانک دی نیز در بخش رسانه های دیداری و شنیداری رتبه سوم چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی را به خود اختصاص داد.

گفتنی است در چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات، 4100 اثر در دو سطح ملی و استانی و در دو بخش رقابتی و آموزشی توسط استادان و کارشناسان خبره این حوزه مورد ارزیابی و داوری قرار گرفت که از این میان 239 اثر برگزیده و 10 روابط عمومی موفق به دریافت تندیس شدند.

نشر دیجیتال، بررسی و تحلیل محتوای نشریات داخلی سازمان ها، نگاهی به آینده تولیدات و محصولات بصری، معناشناسی در پیام های ارتباطی، تاثیرات متقابل فرم و محتوا در زیباشناسی اثر و تایپوگرافی و کاربردهای آن در روابط عمومی از جمله موضوعاتی بود که در آئین اختتامیه چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی مورد بررسی قرار گرفت.

جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی هر سال با هدف انتخاب و معرفی بهترین الگوها و عملکردها در زمینه انتشارات روابط عمومی ها توسط انجمن متخصصان روابط عمومی برگزار می شود.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر