/
۱۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۲
هشدار نیروهای ارکان ثالث به نمایندگان مجلس:

شب دراز است و قلندر بیدار؛ مگر اسفند رای نمی‌خواهید؟

نیروهای ارکان ثالث وزارت نفت ضمن انتقاد از وعده‌های بر زمین مانده نمایندگان مجلس از سازمان‌های نظارتی از جمله سازمان بازرسی کل کشور؛ قوه قضائیه و بازرسی وزارت نفت خواسته‌اند به مشکلات آنها رسیدگی کنند.
کد خبر : ۲۱۰۰۲
شب دراز است و قلندر بیدار؛ مگر اسفندماه رای نمی‌خواهید؟

به گزارش نبض نفت چند تن از نیروهای ارکان ثالث شاغل در وزارت نفت با ارسال متن زیر از مسئولان مربوطه خواسته‌اند به مشکلات این گروه رسیدگی شود. آنها ضمن هشدار به نمایندگان مجلس که وعده سرخرمن به آنها داده‌اند تاکید کرده‌اند که مگر در اسفند رای نمی‌خواهید که به وعده خود عمل نمی‌کنید.

متن ارسال شده به شرح زیر است:

چرا و به چه دلیل هیچ وقت نخواستند و نمی‌خواهند به قضیه قراردادهای نیروهای پیمانکاری مجموعه وزارت نفت ورود کنند و یک بار برای همیشه به این قشر پرتلاش و زحمتکش سر و سامان دهند و دست دلالان را از سر کارگران کوتاه کنند. مگر شما دنبال عدالت نیستید؟ مگر نمی‌خواهید ظالمان از بین بروند؟ پس چرا به جای ریشه کن کردن ظلم عده ای؛ به آنها کمک می کنید؟ مگر غیر از این است که دولت می‌خواهد هزینه‌ها را کاسته و اشتغال‌زایی کند؟ پس چرا یک گام مثبت در این زمینه برداشته نمی‌شود؟!

چرا نمایندگان مجلس به این قشر مظلوم کمک نمی‌کنند؟ اگر نمی‌توانید چرا وعده می‌دهید و اگر می‌توانید چرا عمل نمی‌کنید ؟ به قولی شب دراز است و قلندر بیدار اسفند نزدیک است وشما رأی می‌خواهید ...راهی باقی نمانده و نیروهای ارکان ثالث یا همان شرکتی وزارت نفت جهت تحقق اهداف خود که همانا تبدیل وضعیت است باید به دنبال راههای دیگری برای رسیدن به اهداف خود باشند.

از سازمان‌های نظارتی از جمله سازمان بازرسی کل کشور؛ قوه قضائیه و بازرسی وزارت نفت می‎خواهیم به مشکلات ما رسیدگی کنند.


مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر