/
۱۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۸
رییس محیط زیست HSE شرکت ملی نفت ایران در بازدید از زادگاه نفت :

توجه شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان به مسایل زیست محیطی قابل تحسین است

روسای مدیریتHSE شرکت ملی نفت ایران از زادگاه نفت خاورمیانه بازدید کردند .
کد خبر : ۲۱۰۲۹
به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان ، دکتر فرزاد نژاد بهادری رییس محیط زیست و مهندس صادق پور رییس بهداشت صنعتی اداره ایمنی بهداشت و محیط زیست شرکت ملی نفت ایران به همراه مهندس نادری رییس HSE  شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب از شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان بازدید نمودند .

این گروه در نخستین اقدام با حضور در کارخانه بهره برداری و نمک زدایی هفت شهیدان ضمن بازدید از فرآیند فرآورش نفت در این مجتمع صنعتی ، مسایل بهداشتی - درمانی - ایمنی و محیط زیستی این کارخانه را از نزدیک مشاهده و بررسی و سپس با حضور در دفتر مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان و دیدار با اعضای هیأت مدیره به بحث و تبادل نظر در خصوص مسایل و مشکلات حوزه HSE پرداختند .

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان در این جلسه طی سخنانی گفت : 5 سد و رودخانه پرآب و دایمی و دریاچه در حوزه ی عملیاتی این شرکت وجود دارد که اغلب خطوط لوله جریانی و انتقالی در تلاقی با این حوزه های آبریز هستند و همین امر بر حساسیت توجه به اصول مراقبتی و بازرسی های فنی از تأسیسات بمنظور جلوگیری از حوادث احتمالی می افزاید .

مهندس قباد ناصری با اشاره به رعایت کلیه ی مقررات ایمنی در عملیات ها و اقدامات برنامه ریزی شده یا خارج از برنامه گفت : با رعایت مقررات ایمنی طی 3 سال گذشته هیچگونه حادثه ی جدی منجر به جراحت در میان نیروی انسانی نداشته ایم .

وی خاطر نشان کرد : با همت کلیه ی پرسنل زحمت کش و با همدلی و همکاری همه ی بخش های شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان توانسته ایم ضمن دست یابی به تولید تعهد شده ، در زمینه ایمنی هم شاهد موفقیت وسرآمدی باشیم .

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان با عنوان اینکه این شرکت در حوزه HSE با تنگناهایی مواجه است افزود : نبود خودروهای مناسب اطفای آتش و نیروی انسانی در واحدهای عملیاتی و اقماری موجب شده تا فشار کار بر نیروی انسانی تنها ایستگاه آتش نشانی و امدادی واقع در ستاد این شرکت بسیار زیاد باشد و موجب تحلیل رفتن و فرسودگی نیروی انسانی موجود شده است .

دکتر فرزاد نژاد بهادری رییس محیط زیست HSE  شرکت ملی نفت ایران نیز طی سخنانی گفت : در بازدید از نقاط مختلف این شرکت متوجه اهمیت بخشی به الزامات ایمنی و محیط زیستی نهادینه شده در فرآیندهای اداری و عملیاتی شده و این امر قابل تحسین و ستایش است .

روسای مدیریتHSE  شرکت ملی نفت ایران و شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در ادامه با حضور در بیمارستان امام خمینی (ره ) صنعت نفت مسجدسلیمان  در بازدید از بخش های مختلف این بیمارستان ، فرآیند ارائه خدمات بهداشتی و درمانی این بیمارستان به کارکنان صنعت نفت را بررسی کردند.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر