/
۱۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۵

رانندگان ماشین امداد و اتفاقات گاز را دریابید/تبعیض بین رانندگان امدادی با نیروهای امدادی

رانندگان ماشین امداد و اتفاقات گاز در استان فارس خواستار رسیدگی به مشکلات این قشر شده‌اند و از وجود تبعیض بین نیروهای امدادی با رانندگان امدادی انتقاد کرده‌اند.
کد خبر : ۲۱۰۴۳
رانندگان ماشین امداد و اتفاقات گاز را دریابید/تبعیض بین رانندگان امدادی با نیروهای امدادی
نبض نفت-صدای مخاطب

یکی از مخاطبان پایگاه خبری نبض نفت که از رانندگان ماشین امداد و اتفاقات گاز در استان فارس است با ارسال متن زیر خواستار رسیدگی به مشکلات این قشر شده است. متن پیام ارسال شده به شرح زیر است:

ما جمعی از رانندگان ماشین امداد و اتفاقات گاز در نواحی و شهرستان‌های استان فارس هستیم که به تبعیض و ظلم‌هایی که در حق این قشر زحمتکش می‌شود شکایت داریم. سه نفر بر روی ماشین امداد و اتفاقات گاز به صورت دو روز روزکار، دو روز شبکار و دو روز استراحت که مجموعا در ماه 252 الی 240 ساعت می‌شود کار می‌کنیم و در موارد کاری علاوه بر رانندگی کمک نیروی امدادی هم هستیم و به آنها کمک می‌کنیم. دریافتی ماهیانه ما یک میلیون و 600 هزار تومان است و هیچ یک از مزایا اعم از اضافه‌کاری، شب‌کاری، تعطیل کاری، جمعه کاری، حق شیفت، حق مسکن، حق بن، حق اولاد، عیدی و پاداش، پاداش بهره‌وری، مرخصی، سنوات، ایاب و ذهاب و ... به ما تعلق نمی‌گیرد و ما پا به پای نیروهای امدادی که چهار نفر هستند و همه مزایا را دریافت می‌کنند به صورت شبانه روز کار می‌کنیم.

رانندگان امداد و اتفاقات گاز در خود شهر شیراز این آیتم ها را دریافت می‌کنند ولی به ما که در شهرستان‌های استان فارس هستیم این مزایا تعلق نمی‌گیرد. آیا با این تورم و با این حقوق ناچیز می‌توان زنده ماند؟ مگر ما و خانواده‌هایمان چه گناهی مرتکب شده‌ایم که باید این همه ظلم را تحمل کنیم؟ ما همیشه شرمنده همسر و فرزندانمان هستیم، برای یک ماه هم که شده مسئولین خودشان را به جای ما بگذارند تا بدانند ما و خانواده‌هایمان چه زجر و سختی را تحمل می‌کنیم. نمی‌دانم چه مافیایی پشت پرده این قضیه هست ولی هر چه هست حق و حقوق ما را پایمال می‌کنند .

خواهشا این مطالب را به گوش وزیر محترم نفت، بازرسی وزارت نفت، مسئولین عالی رتبه گاز، آقای رئیسی و ... برسانید تا ما به حق و حقوق خودمان برسیم .

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر