/
۱۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۴
روابط عمومی منطقه قم اعلام کرد:

افزایش دو برابری تعداد مجاری عرضه سوخت تحت پوشش شرکت‌های صاحب نشان

روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه قم اعلام کرد: تعداد مجاری عرضه سوخت تحت پوشش شرکت‌های صاحب نشان در استان قم در سال ۹۸ با افزایش دو برابری همراه بوده است.
کد خبر : ۲۱۰۶۸
به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه قم، در حال حاضر حدود ۶۸ درصد از مجاری عرضه سوخت این منطقه تحت پوشش شرکت‌های زنجیره ای توزیع سوخت (صاحب نشان ) هستند.

بر پایه این گزارش، فعالیت شرکت‌های صاحب نشان در عرصه ارائه خدمات سوخت‌رسانی در استان قم از سال ۹۶ آغاز شده و در سال‌های اخیر با رشد فزاینده‌ای روبرو بوده است. این در حالی است حدود ۳۴ درصد مجاری عرضه سوخت استان در سال ۹۷ تحت پوشش این شرکت ها قرار گرفتند.

این گزارش می افزاید، در سال ۹۸ نیز این روند با سرعت بیشتری ادامه یافته تا جائی که نسبت به سال قبل، از رشد دو برابری برخودار بوده است؛ در حال حاضر می‌توان گفت که از تعداد کل جایگاه‌های عرضه سوخت استان حدود ۳۹ جایگاه (۶۸ درصد) آن تحت پوشش شرکت‌های صاحب نشان فعالیت می کنند.

لازم به ذکر است با توجه به تقاضای احداث جایگاه توسط شرکت‌های صاحب نشان، در حال حاضر ۱۱ جایگاه در حال احداث است ضمن اینکه پنج شرکت صاحب نشان در استان قم در حال خدمت رسانی و عرضه سوخت به زائران و مجاروان شهر کریمه اهل بیت هستند.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر