/
۱۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۹
غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی:

محدود کردن مقدار سوخت‌گیری غیرقابل قبول است

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس می‌گوید اخلال‌گران اقتصادی قصد دارند با عصبی کردن مردم، ایجاد صف‌های طویل، افزایش آلاینده‌های طبیعی و... به هدف حذف کارت سوخت برسند.
کد خبر : ۲۱۰۹۵
نبض نفت - غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی با انتقاد از اینکه پس از آغاز اجرای طرح احیای کارت سوخت، سوخت‌گیری خودروها در هر مرحله به 30 لیتر محدود شده است، گفت: به نظرم همان افرادی که کارت سوخت را چند سال گذشته حذف کردند امروز نیز به دنبال این هستند تا بتوانند بار دیگر کارت سوخت را از گردونه خارج کنند.

همان افرادی که کارت سوخت را چند سال گذشته حذف کردند امروز نیز به دنبال این هستند تا بتوانند بار دیگر کارت سوخت را از گردونه خارج کنند.

برخی از صاحبان خودور باید در روز تا 6 مرحله به پمپ بنزین‌ها مراجعه کنند

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه قرار دادن سقف برای میزان سوخت‌گیری جزو اهداف و مفاد طرح احیای کارت سوخت نبوده است، ادامه داد: تخصیص فقط 30 لیتر بنزین در هر مرحله سوخت‌گیری برای خودروهای سنگین با باک‌های بزرگ، مشکلات متعدد و صف‌های طویل ایجاد کرده است حتی براساس گزارش‌های میدانی دریافتی، برخی از صاحبان خودور باید در روز  تا 6 مرحله به پمپ بنزین‌ها مراجعه کنند.

محدود کردن مقدار سوخت‌گیری تعمدی است

وی با اعتقاد به اینکه محدود کردن مقدار سوخت‌گیری تعمدی است، افزود: مگر می‌شود متولیان مجموعه پالایش و پخش بنزین ندانند با 30 لیتر کار انجام نمی‌شود در حالی هدف احیای کارت سوخت صرفا درک درست از میزان مصرف و کاهش قاچاق سوخت است بنابراین باید پرسید اگر خودروها در روز یک یا چند بار سوخت‌گیری کند در مصرف و میزان قاچاق تغییری ایجاد می‌شود؟

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات در مجلس شورای اسلامی با اعتقاد به اینکه اخلال‌گران اقتصادی قصد دارند با عصبی کردن مردم، ایجاد صف‌های طویل،افزایش آلاینده‌های طبیعی و... به هدف حذف مجدد کارت سوخت برسند، افزود: مجلس به این موضوع ورود خواهد کرد و دولت باید نسبت به آشفتگی ایجاد شده پاسخگو باشد.

منبع: خانه ملت

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر