/
۱۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۶

ارتقای کیفی تولید داخل باعث حضور70درصدی صنعتگران بومی درطرح های نفتی می شود

معاون وزیر نفت گفت: کیفیت تولیدات صنعتگران داخلی نسبت به سال گذشته ارتقا پیدا کرده که تداوم این رشد می تواند باعث حضور 70 درصدی تولیدکنندگان داخلی در پروژه های نفتی شود.
کد خبر : ۲۱۱۲

نبض نفت- حبیب الله بیطرف در حاشیه افتتاح نمایشگاه ساخت تجهیزات صنعت نفت خوزستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: حمایت از سازندگان و تولید کنندگان داخلی علاوه بر این که ایجاد اشتغال پایدار را به دنبال دارد، ارزش افزوده را به داخل کشور منتقل و بستر مناسب را برای تقویت اقتصاد فراهم می کند.

وی افزود: از صنعتگران داخلی انتظار می رود کیفیت محصولات خود را ارتقا داده و به تداوم استفاده و عمر مفید تجهیزات خود تعهد دهند تا بتوانند پاسخگوی کیفیت قطعات تولیدی خود باشند.

معاون وزیر نفت در امور پژوهش و فناوری بیان کرد: حمایت از تولیدات داخلی به معنای رقم زدن اقتصاد مقاومتی در کشور بوده و این شرایط زمانی محقق می شود که تولید متکی به صنعتگران داخلی و ایرانی باشد.

وی گفت: خوشبختانه اقداماتی برای صدور گواهینامه کیفیت خدمات و محصولات تولیدی در درون کشور انجام شده و این مساله کمک شایانی به سازندگان ایرانی است.

نهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات داخل صنعت نفت خوزستان از 11 تا 14 آبان به مدت چهار روز در محل دائمی نمایشگاه‌ های بین المللی اهواز برپاست.


 ما را در کانال تلگرامی نبض نفت دنبال کنید    

منبع:ایرنا

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر