/
۲۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۲

برگزاری المپیاد بهره‌برداران مناطق عملیات انتقال گاز ایران

آزمون‌های کتبی و عملیاتی المپیاد بهره‌برداران مناطق مختلف عملیات انتقال گاز با حضور بهره‌برداران تاسیسات تقویت فشار گاز در سراسر کشور در حال برگزاری است.
کد خبر : ۲۱۲۲۸
به گزارش نبض نفت به نقل از شرکت انتقال گاز ایران، المپیاد بهره‌برداران برای مناطق ده‌گانه انتقال گاز که پیش از این به صورت سراسری برگزار شده بود، این بار در قالب آزمون‌های کتبی و عملیاتی در مناطق مختلف انتقال گاز کشور برگزار می‌شود.

برگزاری مرحله عملی نخستین المپیاد بهره‌برداران منطقه ۳ عملیات انتقال گاز

حیدرعلی صادقپور، مدیر منطقه ۳ عملیات انتقال گاز از برگزاری مرحله عملی نخستین المپیاد بهره‌برداران این منطقه خبر داد و گفت: این آزمون فنی با هدف تقویت مهارت‌های فنی و عملیاتی، افزایش حس خلاقیت، تقویت کار تیمی و ایجاد حس رقابت سالم با حضور هفت تیم از بهره‌برداران تاسیسات تقویت فشار گاز منطقه به مدت دو روز در تاسیسات تقویت فشار گاز خرمدره برگزار شد.

برگزاری آزمون کتبی نخستین دوره المپیاد فنی و عملیاتی بهره‌برداران در منطقه ۵ عملیات انتقال گاز

ولی‌الله فرخی، مدیر منطقه ۵ عملیات انتقال گاز از برگزاری آزمون کتبی نخستین دوره المپیاد فنی و عملیاتی بهره‌برداران این منطقه خبر داد و گفت: رویه کاری، نیروی انسانی، آموزش و مدیریت از نکات اصلی در ارزیابی و تشخیص عوامل موثر در مشکلات و علل توقف‌های اضطراری در تاسیسات است به همین دلیل، تلاش برای ایجاد زمینه مناسب در راستای افزایش اطلاعات کاری بهره‌برداران و  بالا بردن انگیزه آنان، یکی از اهداف مهم برگزاری آزمون‌های کتبی و عملیاتی است.

وی با بیان اینکه آزمون یادشده با حضور ۱۸۱ نفر در مدت زمان دو روز برگزار شده است، اظهار کرد: المپیاد فنی و عملیاتی بهره‌برداران افزون بر ایجاد فضای آموزشی و انگیزشی سبب مشخص شدن بهره‌برداران نخبه می‌شود تا از توانایی آنان در راستای تعالی سازمان استفاده شود.

فرخی تاکید کرد: بهره‌برداری صحیح از تجهیزات اصلی و جانبی تاسیسات، افزون بر افزایش عمر آنها، سبب کاهش توقف‌های اضطراری، افزایش راندمان انتقال گاز، افزایش دوره زمانی نیاز به تعمیرات اساسی، کاهش دفعات تخلیه گاز در زمان‌های توقف و راه‌اندازی خواهد شد.

انتخاب برترین بهره‌برداران در منطقه ۴ عملیات انتقال گاز

ناصر علوی شهری، مدیر منطقه ۴ عملیات انتقال گاز، هدف از برگزاری المپیاد بهره‌برداران را ایجاد بستری مناسب برای بالابردن انگیزه کاری بهره‌برداران تاسیسات تقویت فشار گاز و بهبود رویه‌های کاری عنوان کرد و گفت: بهره‌برداران صنعت انتقال گاز در تاسیسات تقویت فشار در سخت‌ترین شرایط کاری و در بدترین شرایط آب و هوایی، به‌طور مستقیم با تجهیزات اصلی در حوزه انتقال گاز در ارتباط‌اند، از این رو این بخش از نیروی انسانی از ارکان مهم ایجاد بهره‌وری در صنعت انتقال گاز محسوب می‌شود، اما نقش بی‌بدیل آنها تاکنون به قدر کافی مورد توجه قرار نگرفته است.

وی تصریح کرد: تشویق کارکنان بهره‌بردار به مطالعه بیشتر در زمینه شغلی، تبادل اطلاعات بین نفرات، یکپارچه‌سازی سیستم‌های صلاحیت‌سنجی، نیازسنجی مهارتی و ایجاد فضای صمیمی، شاداب و رقابت سازنده در میان کارکنان بهره‌بردار از مهم‌ترین اهداف برگزاری این المپیاد است.

برگزاری مرحله عملی المپیاد بهره‌برداران منطقه ۶ انتقال گاز در تاسیسات تنگ‌نی

کرم گودرزی، مدیر منطقه ۶ عملیات انتقال گاز درباره برگزاری المپیاد بهره‌برداران این منطقه اظهار کرد: ارتقای سطح علمی، تخصصی، دانش و آگاهی بهره‌برداران به همراه ایجاد فضای رقابت سالم از مهم‌ترین اهداف المپیاد بهره‌برداران تاسیسات تقویت فشار گاز است.

وی افزود: با برگزاری مرحله عملی المپیاد بهره‌برداران، تیم تاسیسات سیرجان با کسب بیشترین امتیاز از سوی داوران المپیاد حائز رتبه اول شد و تیم‌های آب شیرین و تنگ‌نی به ترتیب دوم و سوم شدند.

برگزاری آزمون عملی المپیاد فنی عملیاتی بهره برداران منطقه ۷ سال ۱۳۹۸

امین عبادی، مدیر منطقه ۷ عملیات انتقال گاز از تشکیل تیم‌های پنج نفره به میزبانی تاسیسات تقویت فشار گاز فامنین برای برگزاری المپیاد بهره‌برداران خبر داد و گفت: این المپیاد به مدت دو روز با هدف بالابردن روحیه کار تیمی و افزایش خلاقیت و دانش کارکنان برگزار شد.

وی افزود: با اعلام نتایج آزمون‌های برگزار شده، تیم‌های بهره‌برداران تاسیسات تقویت فشار گاز اراک، فامنین و بیجار به ترتیب مقام‌های نخست تا سوم را کسب کردند.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر