/
۲۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۹

موافقت شورای عالی اداری با کلیات یکپارچه‌شدن آب‌وفاضلاب شهری و روستایی

در جلسه شورای عالی اداری به ریاست معاون اول رئیس‌جمهور با کلیات طرح انتقال وظایف و مأموریت‌های شرکت آب و فاضلاب روستایی استان‌ها به شرکت آب و فاضلاب شهری موافقت شد.
کد خبر : ۲۱۲۳۶
نبض نفت - اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور در جلسه شورای عالی اداری با اشاره به دستور کار این جلسه در خصوص انتقال وظایف و مأموریت‌های شرکت آب و فاضلاب روستایی استان‌ها به شرکت آب و فاضلاب شهری استان‌ها، گفت: یکی از افتخارات جمهوری اسلامی ایران توسعه شبکه آب و فاضلاب در کشور است که باید این خدمت‌رسانی در روستاهای کشور نیز همانند شهرها گسترش پیدا کند.

در ادامه این جلسه طرح انتقال وظایف و ماموریت‌های شرکت آب و فاضلاب روستایی استان‌ها به شرکت‌ آب و فاضلاب شهری استان‌ها از سوی وزارت نیرو مطرح شد و وزیر نیرو توضیحاتی در این خصوص مطرح کرد.

وزیر نیرو گفت: کاهش هزینه‌های اداری و مدیریتی، کوچک‌سازی ساختار دولت، هم‌افزایی ظرفیت‌های تخصصی، فنی، اجتماعی و اقتصادی و کاهش تعداد 31 شرکت دولتی وزارت نیرو از جمله اهداف این طرح است و با اجرای این برنامه نه تنها تعرفه‌ها افزایش پیدا نخواهد کرد بلکه خدمت‌رسانی به مردم بهبود خواهد یافت و هزینه‌های کمتری بر مردم تحمیل خواهد شد.

در این نشست پس از توضیحات وزیر نیرو این موضوع مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و پس از ارائه نظرات و دیدگاه‌های اعضای جلسه، با کلیات این طرح موافقت و در خصوص چگونگی انجام مراحل بعدی تصمیم‌گیری شد.

منبع: تسنیم

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر