/
۰۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۰

بانک رفاه در حوزه سودآوری جزء بانک های برتر کشور است

دکتر محمد علی سهمانی در جلسه مجمع عمومی بانک رفاه به وضعیت مالی بانک از ابعاد مختلف در سال مالی 1397 پرداخت و گفت: در سال گذشته منابع بانک 33 درصد رشد را تجربه کرده که 9 درصد بالاتر از نرخ رشد نقدینگی در کشور بوده است و بانک رفاه از نظر سودآوری جزء بانک های برتر کشور محسوب می شود.
کد خبر : ۲۱۵۳۶
به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، مدیر عامل بانک رفاه با اشاره به وضعیت دارایی‌های بانک اظهار داشت: شرایط بانک در این حوزه مطلوب است به گونه‌ای که 75 درصد دارایی‌های بانک مولد هستند.

وی در ابعاد مطالبات مشکوک‌الوصول و ترکیب درآمدها نیز خاطرنشان ساخت: بانک رفاه با ضریب مطالبات مشکوک الوصول (NPL) کمتر از 3 درصد، از وضعیت بسیار مطلوبی در نظام بانکی برخوردار است.

مدیرعامل بانک رفاه همچنین به رشد عملکردی بانک در بخش‌های فناوری اطلاعات و بین‌الملل پرداخت و افزود: بانک رفاه طی سال گذشته در این دو حوزه عملکرد قابل قبولی داشته و در تمامی بخش‌ها از خود رشد نشان داده است.

وی با تشریح برنامه‌های آتی بانک رفاه تصریح کرد: توسعه خدمات، متناسب سازی سازمان، ارتقای عملکرد شرکت‌های تابعه، استقرار نظام‌های جبران خدمات و توسعه بیش از پیش فعالیت‌ها در بخش‌های ریالی و ارز از جمله مهم ترین برنامه‌های آتی بانک است.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر