/
۰۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۵

آغاز عملیات آسفالت جاده تاچگر در بخش جریک مسجدسلیمان

عملیات اجرای روکش آسفالت جاده روستایی مسجدسلیمان به ایذه با همت شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان آغاز شد .
کد خبر : ۲۱۵۵۷
آغاز عملیات آسفالت جاده تاچگر در بخش جریک مسجدسلیمانآغاز عملیات آسفالت جاده تاچگر در بخش جریک مسجدسلیمان
به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، عملیات اجرای روکش آسفالت بخشی از جاده روستایی جابالون بخش تاچکر مسجدسلیمان تا امامزاده سید صالح (ع) ایذه  به طول 3800متر در محدوده تپه های الله اکبر منطقه تاچکر در مجموع به مساحت 133000متر مربع آغاز گردید .

 این پروژه که درراستای عمل به مسئولیت های اجتماعی صنعت نفت در منطقه مسجدسلیمان با همت مدیریت مهندسی و ساختمان این شرکت تعریف و با اعتبار حدود 17 میلیارد ریال به مرحله یاجرا در آمده است ، ارتباط میان منطقه تاچکر مسجدسلیمان تا امامزاده سید صالح (ع) ایذه را در مسیری که بصورت مهندسی مرمت و به‌سازی گردیده است را برقرار می سازد و بدین ترتیب حدود 30 روستا با جمعیتی بالغ بر 2700 نفر از موهبت جاده استاندارد و آسفالت بهره‌مند می شوند .

همچنین بیش از 3000 نفر از عشایر کوچ روی ایل بختیاری نیز درهنگام کوچ ییلاق به قشلاق و بالعکس از این مسیر استفاده می‌نمایند .

پیش از این نیز عملیات خاکی این جاده شامل 4440 متر مکعب اجرای لایه‌های زیر اساس و اساس - 25500 متر مکعب عملیات خاکی - احداث پل ها و دیوار هایحائل - بهسازی و ترمیم اساسی پل کالورتی روی رودخانه دلی توسط مدیریت مهندسی وساختمان شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان انجام شده است .

 

 

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر