/
۰۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۴
غلامرضا جعفرزاده ایمن‌آبادی نماینده رشت در مجلس در گفتگو با نبض نفت:

بعد از ماجرای بگم بگم‌ها چه بلایی بر سر کشور آمد؟

جعفرزاده ایمن‌آبادی نماینده رشت در مجلس با اشاره به پروژه فسادسازی مسئولان در کشور گفت بعد از ماجرای بگم بگم‌ها در کشور بدون سند و مدرک به مدیران نظام تهمت می‌زنند.
کد خبر : ۲۱۷۶۵
بعد از ماجرای بگم بگم‌ها چه بلایی بر سر کشور آمد؟

غلامرضا جعفرزاده ایمن‌آبادی نماینده رشت در مجلس شورای اسلامی در یک گفتگوی اختصاصی با نبض نفت ضمن ابراز تاسف از فضای شکل گرفته در کشور و اینکه برخی افراد بدون هیچ سند و مدرکی علیه مسئولان تهمت می‎زنند گفت: متاسفانه از دوران بگ بگم‌ها یک بداخلاقی در جامعه رواج پیدا کرده است و بدون در نظر گرفتن سند و مدرک و بدون در نظر گرفتن آخرت به برخی از افراد تهمت می‌زنند. بعضی اوقات مشاهده می‌کنم که همکاران اینجانب در مجلس ادعا می‌کنند که اسناد و مدارکی در اختیار دارند در حالی که اسناد و مدارکی ندارند.

نماینده رشت در خانه ملت به پروژه‌ای در کشور اشاره کرد که توسط دشمنان نظام در حال مدیریت است. وی در این خصوص گفت: دشمن در کشور یک پروژه‌ای را شروع کرده است که من معتقد هستم این پروژه "فسادسازی مسئولان" است و خیلی‌ها هم در دام آنها افتاده و به عنوان سرباز و پیاده نظام در خدمت دشمن عمل می‌کنند. اینکه از منظر مردم همه مسئولان کشور فاسد شناخته شوند و بگویند جمهوری اسلامی در دست یک عده افراد فاسد قرار دارد و بدین وسیله به انقلاب اسلامی لطمه وارد کنند. متاسفانه هر کسی دارد خودش را تبرئه می‌کند و دیگران را متهم می‌کند. ما در کشور مدیران پاک دست خوبی داریم که من می‌توانم زنگنه را مثال بزنم. درست است که در خصوص آقای زنگنه بحث جوانگرایی مطرح می‌شود اما لازم است قدر مدیرانی مانند زنگنه را بدانیم.

تهیه و تولید: سیدمسعود حسینی


مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر