/
۱۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۰

تغییر عجیب در زمان برگزاری نمایشگاه بین‌المللی نفت ایران

درصورتی که برگزاری نمایشگاه بین المللی نفت ایران به شهریور ۹۹ موکول شود، احتمالاً نمایشگاه بعدی نیز به فاصله یک‌سال بعد از آن به شهریور۱۴۰۰ موکول می‌شود؛ در این صورت در دو سال باقی مانده از دولت دوازدهم، تنها یک دوره نمایشگاه نفت برگزار می شود.
کد خبر : ۲۱۸۵۰

نبض نفت- در حالی‌که سالهاست نمایشگاه‌های بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران در روزهای پایانی فروردین و یا اردیبهشت‌ماه برگزار می شود، در روند برگزاری این نمایشگاه، برای سال 99 تغییر عجیبی داده شده است.

تاریخی که در روزهای اخیر در وب‌سایت برگزاری این نمایشگاه قرار گرفته نشان می دهد برای نخستین بار، برگزاری نمایشگاه‌های بین المللی نفت ایران از ابتدای نیمه اول سال، به انتهای نیمه اول سال تغییر زمان داده است.

در صورتی که برگزاری این نمایشگاه در سال 99 در پایان شهریورماه صورت بگیرد، به نظر می رسد نمایشگاه بعدی نیز به فاصله یک‌سال بعد از آن، به شهریورماه سال 1400 موکول می شود؛ در این صورت به جای آنکه در طول زمان باقی مانده از عمر دولت دوازدهم شاهد برگزاری دو دوره از نمایشگاه‌های بین المللی نفت ایران باشیم، تنها یک دوره در این دولت برگزار می شود.

منبع:تسنیم

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر