/
۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۱

پتروشیمی هگمتانه نیمه اول سال آینده به بهره برداری می رسد

مدیرطرح های شرکت ملی صنایع پتروشیمی با اشاره به آخرین وضعیت پتروشیمی هگمتانه همدان گفت: در نیمه اول سال آینده بخش نخست این مجتمع پتروشیمیایی به بهره برداری می رسد.
کد خبر : ۲۱۸۸۰

نبض نفت - علی محمدبساق زاده مدیرطرح های شرکت ملی صنایع پتروشیمی در رابطه با اخرین وضعیت پتروشیمی هگمتانه و ابن سینای همدان گفت: با جلساتی که در 6 ماه گذشته داشتیم و با هماهنگی که با سازمان خصوصی صورت گرفت  به دلیل آنکه 30 درصد سهام آن متعلق به شرکت ملی صنایع پتروشیمی است سعی داریم که زودتر این پروژه به پایان برسد.

بساق زاده افزود: با درنظر گرفتن این موضوع از بهمن ماه سال گذشته پروژه با حضور پیمانکاران فعال شد و قطعات مورد نیاز در حال تامین است و شرکت ملی صنایع پتروشیمی نیز از مجتمع حمایت می کند و اگر مشکلی پیش نیاید در نیمه اول سال آینده بخش نخست آن به بهره برداری می رسد.

وی تصریح کرد: این طرح از این جهت دارای اهمیت است که می تواند گریدهای مورد نیاز محصولات پزشکی را در کشور تولید کند که با ورود این مجتمع حجم گسترده ای از نیاز کشور به مواد اولیه تولید محصولات پزشکی برطرف می شود.

وی با اشاره با آخرین وضعیت پتروشیمی ابن سینای همدان گفت: با تلاش هایی که انجام شد بیسیک این مجتمع از شرکت شل گرفته شد و به دنبال این هستیم که سهامداران هرچه سریعتر بیایند و کار را انجام دهند.

منبع:فارس

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر