/
۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۲

گرفتاری‌های کارکنان چاپخانه ناحیه صنعتی کارون اهواز

کارکنان چاپخانه ناحیه صنعتی کارون اهواز ضمن انتقاد از شرایط کاری خود تاکید کرده‌اند که چندین ماه حقوق دریافت نکرده و بیمه آنها هم رد نمی‌شود.
کد خبر : ۲۱۸۸۵
گرفتاری‌های کارکنان چاپخانه ناحیه صنعتی کارون اهواز
صدای مخاطب
یکی از کارکنان چاپخانه ناحیه صنعتی کارون اهواز که زیرمجموعه شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب است با ارسال متن زیر به پایگاه خبری نبض نفت خواستار حل مشکلات این مجموعه شده است. متن ارسال شده به شرح زیر است:

بنده در چاپخانه ناحیه صنعتی کارون اهواز و بخش خدمات رفاهی شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب شاغل هستم. متاسفانه پیمانکار با همدستی تعدادی از مسئولین چاپخانه باعث مشکلاتی برای کارگران شده است.

سه ماه است که بدون حقوق هستیم وگاهی علل الحساب پرداخت می‌کند. از پاداش و چیزای دیگر هم که اصلا خبری نبیست. بیمه را بر اساس دو سال رد می‌کند بدین معنا که حقوق امسال که چهار ملیون هست بیمه بر اساس دو ملیون تومان ردمی‌شود. این مجموعه با جعل سند بیمه سه ماه و چهارده روز را رد نکرده است. مسئولان هم فقط قول می‌دهند و هیچ کاری انجام نمی‌دهند. در هیج جای شرکت ملی نفت این مشکل وجود ندارد.

چهار ماه است که از کارکنان و کارگران مجموعه امضا گرفته‌اند که در هیچ اداره دولتی از قبیل دادگاه، اداره کار و بیمه شکایت نکنیم. با اینکه این شرکت تخلفات زیادی دارد و در واقع در لیست سیاه قرار دارد اما با اسم دیگری در مناقصه‌ها و مزایده‌ها شرکت می‌کند.

لازم است تاکید شود هنوز امسال حقوق جدید دریافت نکرده‌ایم و چندین ماه هست که فیش حقوقی را به کارکنان نمی‌دهد.

از شما به عنوان یک رسانه عاجزانه می‌خواهیم پیگیر این موضوع باشید.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر