/
۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۰
عضو هیئت‌رئیسه مجلس:

آخرین وضعیت لایحه مدیریت خدمات کشوری

علی‌اصغر یوسف‌نژاد عضو هیئت رئیسه مجلس گفت تقاضای استرداد لایحه مدیریت خدمات کشوری از لحاظ قانونی معنا ندارد.
کد خبر : ۲۲۱۹۶
آخرین وضعیت لایحه مدیریت خدمات کشوری

نبض نفت- علی اصغر یوسف‌نژاد عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه دولت سال گذشته لایحه اصلاح و دائمی شدن لایحه مدیریت خدمات کشوری را به مجلس ارائه کرده بود، گفت: لایحه مذکور طبق آیین‌نامه داخلی روند تبدیل شدن به قانون را در مجلس طی کرده و در جلسه علنی پارلمان نیز درباره آن تصمیم‌گیری شده است.

وی با بیان اینکه اخیرا دولت تقاضا کرده لایحه مدیریت خدمات کشوری استرداد شود، افزود:با توجه به اینکه برای بررسی جزئیات لایحه مذکور کمیسیون مشترک تشکیل شده و این کمیسیون گزارش خود را به جلسه علنی ارائه کرده و نمایندگان نیز درباره آن تصمیم‌گیری کرده‌اند، بنابراین استرداد لایحه مدیریت خدمات کشوری امکان‌پذیر نیست.

عضو هیئت رئیسه مجلس در همین راستا ادامه داد: لایحه مذکور مراحل و فرایند قانونی برای تصمیم‌گیری و صدور حکم و تبدیل شدن به قانون را در مجلس طی کرده است لذا در حال حاضر لایحه‌ای وجود ندارد که دولت بخواهد آن را استرداد کند.

یوسف نژاد با تأکید بر اینکه استردادی صورت نخواهد گرفت، اظهار داشت:از لحاظ حقوقی استرداد معنا و مفهوم اداری و سازمانی ندارد و آن چه که دولت تقاضا کرده موضوعیت ندارد، لذا دولت نباید چنین تقاضایی را مطرح کند.


منبع: سایت نماینده

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر