/
۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۶

در چاپخانه خدمات رفاهی مناطق نفتخیز جنوب چه خبر است؟

یکی از مخاطبان پایگاه خبری نبض نفت با ارسال متن زیر از مشکلات موجود در چاپخانه خدمات رفاهی مناطق نفتخیز جنوب پرده برداشته و از مسئولان خواسته است به این مشکلات رسیدگی کنند.
کد خبر : ۲۲۱۹۸
در چاپخانه خدمات رفاهی مناطق نفتخیز جنوب چه خبر است؟

صدای مخاطب

به گزارش نبض نفت به دنبال مطلب ارسالی یکی از مخاطبان پایگاه خبری نبض نفت و انتشار آن در یک هفته گذشته توسط این رسانه یکی دیگر از مخاطبان با ارسال متن زیر خواستار پیگیری مشکلات کارگران این مجموعه شده است.

متن ارسالی به شرح زیر است:

۱- چگونه چهار ماه وسیزده روز حق کارگران ضایع شده است. مگر مسولان چاپخانه و مسولانی که سند را امضا می‌کنند اطلاع نداشتند؟

۲- امور مالی چگونه سند را بدون قرارداد و بیمه برای پیمانکار رد می‌کردند؟

۳- آیا به خاطر لطف به کارگران یا به خاطر پیمانکار یا ....

۴- در جلسه‌ای که بین مسولان چاپخانه با کارگران و خود پیمانکار برگزار شد که به کارگران قول شرف داده شد که سند پیمانکار که رد شود بیمه عقب افتاده را نیز درست کنند.

۵- چرا پیمانکار متخلف که دوباره با تعویض اسم شرکت با منفی ۴۸ برنده مناقصه شده شروع به تخلف می‌کند و از حق بیمه کارگران که به نرخ دو سال پیش به بیمه رد می‌کند ولی در فیش حقوقی بر حسب رتبه و طبقه‌بندی مشاغل گروه هفت رد می‌کند که واحد مجری با اینکه اطلاع دارد برخورد قاطعی به عمل نیاورده است یا ابلاغ نکرده است؟

۶- و اکنون واحد مجری پیمان(مسولین چاپخانه) که با ایجاد این همه مشکلات برای کارگران و با خلف وعده و برای شانه خالی کردن از مشکلاتپیش آمده با نوشتن نامهای به تاریخ سال ۹۷ خواستار شکایت نیروها به اداره کار شدن.

در پایان از شما به عنوان یک رسانه خواهشمندیم پیگیر این مشکل باشید.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر