/
۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۱

بيست ‏‌و دومين مدرسه "مهر نوين" در روستاي رشوانلوي استان خراسان شمالي افتتاح شد

در نخستين روزهاي سال تحصيلي، بيست ‌‏و دومين مدرسه بانک اقتصادنوين در روستاي رشوانلوي شهرستان شيروان در استان خراسان شمالي افتتاح و به کودکان و نوجوانان اين روستا تقديم شد.
کد خبر : ۲۲۲۰۳


به گزارش نبض نفت روابط عمومي بانک اقتصادنوين؛ آيين افتتاح اين مدرسه با حضور صفايي، معاون سرپرستي شعب منطقه شرق ايران و جمعي از مقامات و مسئولان کشوري و استاني، معلمان و دانش‌‌آموزان مدرسه و اهالي روستاي رشوانلو برگزار شد.
در اين مراسم صفايي ضمن تبريک فرارسيدن سال تحصيلي جديد، شرحي از آمار مدارس در دست ساخت و افتتاح ‌شده بانک اقتصادنوين را در اختيار حاضران قرار داد.
معاون سرپرستي شعب منطقه شرق کشور با اشاره به رويکرد بانک اقتصادنوين در ايفاي مسئوليت‌‏هاي اجتماعي گفت: بانک مشارکت در اين قبيل امور خير و انسان‌‌‌دوستانه را وظيفه خود مي‌‌داند، ازاين‌رو در حد توان در اين عرصه حضور داشته و تاکنون در ساخت و احداث 34 مدرسه در مناطق کمتر برخوردار کشور مشارکت کرده است که از اين تعداد، 22 مدرسه به بهره‌‌برداري رسيده‌اند.
او در پايان سخنان خود، ضمن قدرداني از دست‌‌اندرکاران احداث مدرسه "مهر نوين" روستاي رشوانلو، ابراز اميدواري کرد با افتتاح اين مدارس شرايط بهتري براي آموزش دانش‌‏آموزان که آينده‌‌سازان اين سرزمين هستند، فراهم شود.
در ادامه، ابراهيميان مدير آموزش ‏و پروش شهرستان شيروان، فلاح مديرکل سازمان نوسازي مدارس استان خراسان شمالي و مقيمي رئيس مجمع خيرين مدرسه‏‌ساز شهرستان شيروان، طي سخناني ضمن قدرداني از اقدام خيرخواهانه بانک اقتصادنوين در ساخت اين مدرسه، عمل خيرين مدرسه‌‏‌ساز را پيام عشق، معرفت و نيکوکاري دانستند و ابراز اميدواري کردند امکانات ايجاد شده بتواند زمينه پرورش استعدادهاي دانش‌‌آموزان اين شهرستان را بيش‌از پيش فراهم کند.
گفتني است، مدرسه دو کلاسه "مهر نوين" روستاي رشوانلو با 580 مترمربع محوطه و 95 متر مربع زيربنا ساخته و تجهيز شده است.
در پايان مراسم، بانک اقتصادنوين به ‌منظور حمايت و تشويق دانش‌‌آموزان به يادگيري، تعدادي کوله‌پشتي حاوي لوازم‌التحرير به آن‌ها اهدا کرد.

 

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر