/
۲۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۱

هشدار ارکان ثالثی‌ها به نمایندگان مجلس/شعار نمی‎خواهیم عمل کنید

تعدادی از نیروهای ارکان ثالث شاغل در صنعت نفت کشور با ارسال متنی ضمن هشدار به نمایندگان مجلس در خصوص به سرانجام نرساندن طرح تبدیل وضعیت نیروهای خدماتی و شرکتی در دستگاههای اجرایی، خواستار تصویب و نهایی شدن این طرح شده‌اند.
کد خبر : ۲۲۲۲۱
هشدار ارکان ثالثی‌ها به نمایندگان مجلس/شعار نمی‎خواهیم عمل کنید

به گزارش نبض نفت لایحه مدیریت خدمات کشوری که در بخشی از این لایحه بحث تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی و خدماتی در دستگاههای دولتی مطرح است چند سال است که بلاتکلیف مانده و بر اساس آخرین صحبت‌های مطرح شده توسط نمایندگان محترم مجلس این لایحه مراحل نهایی خود را طی می‌کند و باید مجلس در صحن در خصوص جزئیات آن تصمیم‌گیری کند. در چند روز اخیر نیز مصاحبه‌های متعددی از سوی نمایندگان مبنی بر استرداد این لایحه به دولت منتشر شده و باعث شده که نیروهای پیمانکاری شاغل در صنعت نفت کشور دچار سردرگمی شوند و ندانند تکلیف این لایحه چه می‌شود. در این خصوص تعدادی از کارکنان ارکان ثالث شاغل در صنعت نفت کشور با ارسال این متن گلایه‌آمیز از نمایندگان مجلس خواسته‌اند هر چه سریع‌تر این طرح را بررسی کرده و به سرانجام برسانند.

تبلیغات انتخاباتی نمایندگان مجلس شورای اسلامی شروع شده و هر از گاهی به صورت صوری و نمادین در مورد به سرانجام رساندن این طرح به نیروهای شرکتی و پیمانکار و ارکان ثالث وزارت نفت وعده می‌دهند و فیلم و مصاحبه‌ای انجام می‌دهند. همچنین آنها تاکید می‌کنند که این طرح در صحن علنی مجلس رای می‌آورد.

مدت‌هاست که امید به سرانجام رساندن این طرح را داریم و هر روز توسط این نمایندگان این طرح چکش‌کاری می‌شود. انتخابات مجلس نزدیک است. چهار سال از زمان انتخابات قبلی می‌گذرد و شما در این مدت در مورد این نیروها کوتاهی کردید و الان زمان انتخابات می‌خواهید دست به دامن این نیروها شوید و تبدیل وضعیت نیروهای پیمانکاری را به نحوی شعار انتخاباتی و تبلیغاتی خود قرار دهید. گوش ما از این نوع وعده‌ها پر است. از شما می‌خواهیم فقط عمل کنید. مصاحبه و جنجال رسانه‌ای به راه نیندازید. همین نیروها با تحصیلات دانشگاهی هرکدام برای خانواده خود مورد عزت و احترام هستند. چرا تبعیض بین نیروهای پیمانکار و نیروهای قراردادی و رسمی باشد به گونه‌ای که نیروهای پیمانکار و شرکتی پیش خانواده و زن و بچه خودشادن شرمنده و شرم سار شوند. شما توسط همین خانواده‌ها و نیروها چهار سال قبل انتخاب شدید و در این مدت کاری برای این نیروها نکردید و الان و در زمان انتخابات به قول معروف به کاسه داغتر از آش تبدیل شده‌اید.

حدود دو ماه است که هر روز مصاحبه و پیام تبلیغاتی می‌دهید که به زودی این طرح در صحن علنی مجلس مطرح می‌شود و به نوعی دارید کش می‌دهید که به زمان انتخابات نزدیک شود و به قول معروف تنور انتخابات را داغ کنید. ما خسته شدیم از شعارهای شما. خواهشمندیم این طرح را به سرانجام برسانید.

آقای رئیس جمهور دولت تدبیر و امید، رئیس محترم قوه قضاییه و رئیس مجلس این نیروها امیدوارند که این طرح به سرانجام برسد و دست دلالان کوتاه شود و وضعیت معیشت این نیروها بهبود پیدا کند به گونه‌ای که دغدغه مسائل اولیه زندگی را نداشته باشند.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر