يکشنبه 26 آبان 1398 - 18:27 - November 17 2019
کد خبر: ۲۲۲۲۴
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۸ _ ۲۵ مهر ۱۳۹۸
یکی از کارکنان اداره تعمیرات اساسی مارون از پرداخت نشدن هزینه مرخصی کارکنان پیمانکاری این مجموعه توسط پیمانکار گلایه کرده و خواستار پیگیری این موضوع توسط مسئولان شده است.
دلیل پرداخت نشدن هزینه مرخصی در اداره تعمیرات اساسی مارون چیست؟
صدای مخاطب

به گزارش نبض نفت متن پیام ارسال شده توسط یکی از مخاطبان پایگاه خبری نبض نفت به شرح زیر است:

ما تعدادی از کارکنان ارکان ثالث شاغل در شرکت نفت هستیم. سال گذشته قرار داد ما با پیمانکار‌ به اتمام رسید و شرکت با همان پیمانکار مجددا تمدید قرارداد کرد. از سال گذشته مرخصی استفاده نشده (به علت اورهالی بودن شغل) داشتیم که طبق قانون کار همچنین سال‌های گذشته بایستی تا ۲۶ روز هزینه مرخصی استفاده نشده پرداخت شود که پیمانکار امتناع کرد و کارفرما(مدیریت تعمیرات تجهیزات صنعتی و ماشین آلات فرایندی) اظهار داشته که این مورد در قرارداد این پیمانکار ذکر نشده و ردیف بودجه آن نیز تعریف نشده بود.

برای امسال و علی‌رغم تمدید قرارداد با همان پیمانکار متاسفانه مجددا همان مشکل برقراراست. لازم به ذکر است که نامه اداره کار مبنی بر لزوم پرداخت هزینه مرخصی استفاده نشده ضمیمه شکایات ما می‌باشد. از پایگاه خبری نبض نفت به عنوان یک رسانه خواهشمند هستیم این موضوع را منعکس کرده تا مسئولان مربوطه مشکل ما را پیگیری کنند.

از طرف تعدادی از کارکنان اداره تعمیرات اساسی مارون، مدیریت تعمیرات تجهیزات صنعتی و ماشین آلات فرایندی

ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: